SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/VPRO: "VPRO sponsort de vooruitgang"

Maandag 23 November 2015


mortierbrigade/VPRO:
Assets :
spot Tv Manifest Estafette print 'doeners' print 'dromers' print 'introverten' print 'vrijdenkers'
Credits :
Client : VPRO
Contacts : Silvia van der Heiden, Diederik Hoekstra, Nicole Cremers
Agency : mortierbrigade
CD : Jens Mortier
CD : Philippe De Ceuster
CD : Joost Berends
Strategic Director : Vincent D'Halluin
Business Director : Evert Vermeire
Producer : Lore Meert
Creation : Jan Schoofs
Creation : Toon Leysen
Film Production Company : Czar
Director : Kenneth Mercken
Audio : Soundcircus
Beeldresearch : Johan van de Garde, Barbara Kist
Vormgeving : Ulrike Mischke
Muziek : Marcel Warnas




JOBS




INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Dankzij de oprichting van bpost Media kan Welcome Media zich concentreren op zijn rol als partner voor de bureaus"



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier