SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Darwin/VLAM: "Kazen van bij ons. Proef ze en ontdek hun echte karakter."

Donderdag 29 Oktober 2015


Darwin/VLAM:
Assets :
spot Tv 'Kazen van bij ons. Proef ze en ontdek hun echte karakter.' online ‘Kazen van bij ons, voor de speelvogels' online 'Kazen van bij ons, voor Belgen met een grote mond maar een klein hartje.' online ‘Kazen van bij ons, voor Belgen met een hoekje af'
Credits :
Client : VLAM
Contacts : Ludo Willems, Frederik Vandermersch, Ann De Mulder
Agency : darwin
Creation : Mateusz Mroszczak
Creation : Jeremy Vanmaele
Creation : Robby Sallaets
Account Team : Hannelore Van Cauwenberghe, Marianne Janssens, Lieve Sterckx
Strategy : Jef Raeman
AV Producer : Anna Vanheukelom
Film Production Company : Lovo
Director : Helvetica




JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier