SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Famous/De Lijn: "Reisinfotoepassingen"

Woensdag 14 Oktober 2015


Famous/De Lijn:
Assets :
spot Tv spot Tv: 'jaren '90' radio print print print print
Credits :
Client : De Lijn
Contacts : Tamara De Bruecker, Mark Cammaerts, Veerle Waterschoot
Agency : FamousGrey
CD : Katrien Bottez
CD : Laurent Dochy
CD : Iwein Vandevyver
Creation : Ruben De Praetere
Creation : Yves Van Hacht
Creation : Johan Van Oeckel
Creation : Stephen Walckiers
Creation : Chiara Scherpereel
Creation : Olivier Maquenne
Project Leader : Charlotte Ghekiere
Business Director : Mieke Van de Gehuchte
RTV Producer : Marlies Neudt
Strategy : Elisabeth Roelandt
Film Production Company : Czar
Director : Toon Aerts
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Nele Carlier
Production Manager : Jelle Robeets
DOP : Dries Delputte
Post-Producer : Bieke De Keersmaecker
Editor : Mark Rees
VFX : Ben Dekeyser @ Moxy
Sound : Sonicville
Music 90s : Get Ready
Radio Production Company : Sonicville
Photographer : Jef Boes
Production : Initials LA




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier