SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA supportert voor Play Sports

Woensdag 12 Augustus 2015


TBWA supportert voor Play Sports
Assets :
'Here's to you, Vincent Kompany' 'Straffe hockey dankzij straffe fans' 'Hockey Activatie' 'De Tom Meeusen bocht'
Credits :
Client : Telenet
Contact : Sylvie Verbruggen
Agency : TBWA\BRUSSELS
Account Team : Jochen De Greef, Isabel Broes, Katrien Crabbe
CD : Jeroen Bostoen
Creation : Menno Buyl
Creation : Thomas De Vreese
TV Producer : Mieke Vandewalle, Katrien Van den Brande
Media Arts : Sylvie Dewaele
Media Agency : PHD
Film Production Company : Czar
Director : Joe Vanhoutteghem
Producers : Eurydice Gysel, Lander Engels
DOP : Stoeps Langensteiner
Post-Production : Sake
Offline Editor : Manu Van Hove
Sound : Jan Pollet

TBWA Brussels creëerde de lanceringscampagne voor Play Sports van Telenet. ‘Straffere fans maken straffere sport’ omvat meer bepaald drie tv-spots in de vorm van een minidocumentaire die krachtig en met de nodige emotie de unieke band tussen atleten en hun supporters aantonen.

Op 20 juli zette Telenet automatisch al zijn Sporting Telenet-klanten (200.000 abonnees) over naar Play Sports, een nieuw en ruimer aanbod met nog meer sport en programma’s.
 
“Play Sports is een extra pack waardoor sport meer wordt dan een gewone wedstrijd”, aldus Telenet. “Los van de sport waarover het gaat, kun je er helemaal in opgaan, of dat nu in veldrijden, basketbal of hockey is. We volgen de beste Belgen en de rijzende sterren. Onze live reportages winnen aan diepgang, details en analyses vanuit een spiksplinternieuwe studio. Zo kunnen supporters hun helden op het terrein en ook daarbuiten volgen. En ze kunnen een blik werpen achter de schermen van hun favoriete sporten. Dankzij de Play Sports-app en de site playsports.be betreedt sport een nieuwe dimensie, met allerlei bonussen naast de live wedstrijden: samenstellingen, balbezit, goal alert, enzovoort.”
 
“Of we nu zelf sporten of niet, sport behoort sowieso tot ons leven”, vervolgt TBWA. “Elke keer we onze sportidolen in actie zien, wordt de supporter in ons wakker. En het is uit onze aanmoedigingen dat de atleten het gros van hun energie en hun motivatie halen. Deze unieke band tussen atleten en hun supporters staat centraal in de lanceringscampagne van Play Sports: #samenstraffer.”
 
Dat idee wordt vertaald in drie tv-spots die allemaal een waargebeurd verhaal vertellen. Ze tonen de sterke band tussen sporters en hun supporters. In een documentairestijl laten de producties de kijkers proeven van onvergetelijke momenten die de voetbal-, veldrijden- of hockeyfans delen.
 
De eerste productie is te zien sinds 10 augustus, met in de hoofdrol Vincent Kompany. De tweede spot volgde twee dagen later en is gewijd aan veldrijdkampioen Tom Meeusen en zijn fans. Nummer drie zal gewijd zijn aan onze nationale mannelijke hockeyploeg, de Red Lions. Vanaf 17 augustus kun je hem ontdekken. Elke spot eindigt met eerder genoemde hashtag die in de hele campagne terug te vinden is: playsports.be/samenstraffer.

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier