SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

STIMA Engage4Results Café: MARKETING INNOVATIONS: MOVING FROM IDEA TO REALITY

Donderdag 22 September 2016 - 18u00 - Donderdag 22 September 2016 - 22u00


Zie op google maps
Dit tweede Engage4Results Café staat helemaal in het teken van het realiseren van grote ideeën. Schrijf je vandaag nog in en laat je inspireren door deze sprekers en cases: • Case 1: Patrick Saliën - al 24 jaar actief in de mediawereld, waarvan 22 jaar bij Mediahuis (voorheen Corelio en VUM). Hij stond mee aan de wieg van de website van De Standaard en startte nadien ook Nieuwsblad Online op. Sinds 2014 coördineert hij de audiovisuele activiteiten binnen de Mediahuis-groep. o ‘Verwacht het onverwachte’: hoe De Standaard 360-video in Vlaanderen naar een groot publiek bracht. In april van dit jaar pakte De Standaard uit met een heuse stunt: bij elke krant werd gratis een cardboard-bril verdeeld, waarmee de lezers van De Standaard via een speciale DS-app konden kennismaken met 360-video. In deze presentatie kom je meer te weten over het business-model achter dit initiatief, en over waarom De Standaard gelooft dat 360-video niet zomaar een tijdelijke gimmick is. • Case 2: Dr. Joris Klerkx - Research Manager - Augment - HCI group Departement Computerwetenschappen KU Leuven én Robby Wauters iMinds Media, Research Engineer o Visualisaties met een plan. Een uitgelezen manier om mensen te helpen om data te exploreren en te begrijpen, is het visualiseren van de data: we zijn immers vaak erg goed in staat om patronen, tendensen, uitschieters, ... te begrijpen met behulp van visualisaties. Mede aan de hand van een aantal concrete voorbeelden wordt uiteengezet hoe een goede interactieve visualisatie kan worden opgebouwd, wat de typische misvattingen zijn, hoe visualisaties kunnen misbruikt worden. • Case 3: Toon Coppens, omni-channel strateeg @BdmyShopi o Omni-channel activatie: over Brievenbussen, Beacons en Bonnen. Case studies over interactieve folders van Coolblue, beacon cashbacks met Coca-Cola, deurhangers van Jupiler en promotionele CRM met Nestlé.
Schrijf je hier in

JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De Effie Cases van de Eeuw : The Masterpieces  


We vroegen de Effie Masters die ons land rijk is welke volgens hen van de reeds bekroonde cases de beste ambassadeur van de competitie is. Met andere woorden, het ultieme voorbeeld volgens de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier