SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

FeWebCafé: Is jouw business model future proof?

Donderdag 22 September 2016 - 19u00 - Donderdag 22 September 2016 - 22u30


Zie op google maps
Om als webbedrijf in te spelen op de opportuniteiten en de vruchten van de digitale transformatie te kunnen plukken, moet je business model wel future proof zijn. Hoe kom je tot het succesvolle business model dat ook strookt met jouw bedrijfscultuur? Hoe zet je dit om in de praktijk? Hoe schaaf je dit continu bij? Hoe speel je in op opportuniteiten en noden bij prospecten en klanten? Products of services: vraagt dit een andere aanpak? Op donderdag 22 september om 19u delen Raf Degens (Corda Campus), Peter Ryckaert (Crowdbeamer), Jente Kasprowski (Inventis) en Gilles De Geyter (Dropsolid) hun ervaringen. Uiteraard krijg je er een bezoek aan Corda Campus, de Limburgse start-up incubator, er bovenop!
FeWebCafé

JOBS




INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Dankzij de oprichting van bpost Media kan Welcome Media zich concentreren op zijn rol als partner voor de bureaus"



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier