SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Custo - Seminar on CONTENT MARKETING in the Financial Sector

Dinsdag 27 September 2016 - 13u30 - Dinsdag 27 September 2016 - 17u00


Zie op google maps
Op dinsdag, 27 september organiseert Custo in samenwerking met bpost en Financelab (UK) een Content Marketing Seminar over de Financiële Sector in Crown Plaza Le Palace (Rue Gineste 3 - Brussel) van 13:00 tot 17:00. De volgende sprekers & thema’s komen aan bod:  
• Vincent Konings (InSites Consulting) - Research on Content marketing in de Belgische (financiële) markt
• Adrian Odds & Rowan Morrison (Editionsfinancial UK) - Why is content suddenly everything? Content in the context of the customer journey
• Geerlinde Pevenage (These Days Y&R) - AXA & content marketing Diamond Content Cuckoo Award 2016
• Kristel Dodion, Rabobank.be & Annick Laporte, Propaganda - Successful multichannel strategy at Rabobank Belgium.

Onze doelgroep bestaat in eerste instantie uit marketing- en communicatie specialisten in de financiële wereld, maar indien u interesse hebt om dit seminarie bij te wonen of meer informatie wenst, dan kan u terecht op onze site : http://www.custo.be/registration/ of u kan contact opnemen met Twiggy.caels@accbelgium.be Het seminarie is gratis maar inschrijven is wel verplicht. Custo is het Content Marketing & custom content Expert Center van ACC Belgium.
www.accbelgium.be/activities/bpost-seminar-content-marketing-financial-sector

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier