SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Custo - Seminar on CONTENT MARKETING in the Financial Sector

Dinsdag 27 September 2016 - 13u30 - Dinsdag 27 September 2016 - 17u00


Zie op google maps
Op dinsdag, 27 september organiseert Custo in samenwerking met bpost en Financelab (UK) een Content Marketing Seminar over de Financiële Sector in Crown Plaza Le Palace (Rue Gineste 3 - Brussel) van 13:00 tot 17:00. De volgende sprekers & thema’s komen aan bod:  
• Vincent Konings (InSites Consulting) - Research on Content marketing in de Belgische (financiële) markt
• Adrian Odds & Rowan Morrison (Editionsfinancial UK) - Why is content suddenly everything? Content in the context of the customer journey
• Geerlinde Pevenage (These Days Y&R) - AXA & content marketing Diamond Content Cuckoo Award 2016
• Kristel Dodion, Rabobank.be & Annick Laporte, Propaganda - Successful multichannel strategy at Rabobank Belgium.

Onze doelgroep bestaat in eerste instantie uit marketing- en communicatie specialisten in de financiële wereld, maar indien u interesse hebt om dit seminarie bij te wonen of meer informatie wenst, dan kan u terecht op onze site : http://www.custo.be/registration/ of u kan contact opnemen met Twiggy.caels@accbelgium.be Het seminarie is gratis maar inschrijven is wel verplicht. Custo is het Content Marketing & custom content Expert Center van ACC Belgium.
www.accbelgium.be/activities/bpost-seminar-content-marketing-financial-sector

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier