SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

ARTSEN ZONDER GRENZEN - Life Saving Masterclass met WOUTER TORFS

Vrijdag 13 Mei 2016 - 09u00 - Vrijdag 13 Mei 2016 - 12u00


Zie op google maps
Artsen Zonder Grenzen organiseert bijeenkomsten waarbij ervaren sprekers een lezing geven over hun expertise ten voordele van AZG. In dat kader schenkt Wouter Torfs, ceo van Schoenen Torfs en trouwe schenker van AZG, een masterclass over authentiek leiderschap. Tijdens deze exclusieve ontmoeting deelt Wouter Torfs zijn kennis en expertise over de ervaringen rond leiderschap binnen Schoenen Torfs. Hij vertelt over zijn visie waarbij het geluk van zijn werknemers voorop staat. Schoenen Torfs won dit jaar voor de zevende keer op rij de prijs van Beste Werkgever van België.

9u00    Ontvangst en verwelkoming
9u30    Masterclass met Wouter Torfs
10u30  Workshop rond leiderschap
11u15  Conclusies door Richard Veerman, projectcoördinator bij AZG
11u30  Meet & Greet met Wouter Torfs en AZG-medewerkers

Inschrijving - http://msf-azg.be/nl/life-saving-masterclass-door-wouter-torfs-over-leiderschap

Deelnemen kost 225€ per persoon en dit wordt integraal overgeschreven aan Artsen Zonder Grenzen.

De plaatsen zijn beperkt tot 25 deelnemers.  De inschrijvingen zijn slechts geldig na betaling en worden afgesloten op 11 mei. Eenmaal u ingeschreven bent krijgt u een bevestigingsbericht dat ook uw toegangsbewijs is.

Voor meer informatie gelieve contact op te nemen met Philippe Matthys op 02 474 74 90.



JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier