SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

ACC - Boost your Resilience at Work: Burn-out & Stress Prevention

Donderdag 1 Maart 2018 - 13u00 - Donderdag 1 Maart 2018 - 17u00


Zie op google maps
Summary Professionals in the creative industry are often driven by passion. Being passionate is an excellent thing to move mountains, but testing our limits can also diminish our resilience. In this workshop, we will focus on: How to recognise signals of lower resilience. Mapping what gives and consumes our energy. Discovering our talents and qualities. Looking for our driving force that makes us get up every day. Making an action plan including 3 steps we can take to boost our resilience. During the workshop, we will provide ideas and techniques for managing stress in your professional life. The workshop is aimed at all creative industry professionals, more specifically those with HR and people management responsibilities. The workshop will be in English. A light sandwich lunch will be foreseen at the start of the workshop.
http://www.accbelgium.be/the-brainery/training/boost-your-resilience-work-burn-out-stress-prevention

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier