SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Creative Session: DISRUPTING WITH MOBILE

Vrijdag 29 September 2017 - 09u00 - Vrijdag 29 September 2017 - 17u00


Zie op google maps
This one day workshop explores how the mobile mindset and lifestyle has transformed the way consumers live their lives and how businesses and brands need to act fast to stay relevant. Insight-led and action-oriented, the course will inform, inspire and educate marketers, advertising executives and entrepreneurs to get on the right side of mobile disruption.  YOUR FACILITATOR Thea Frost, Ceo and Co-founder at somewhat. Thea has been creating mobile solutions since 2005, working with brands including Coca-Cola, adidas, Vodafone and Diageo on mobile innovations. In 2012 she co-founded mobile- first digital creative agency somewhat. Clients include Chelsea, tesco and the BBC and in three years the agency’s awards include 3 D&aD nominations.  SUITABLE FOR Anyone who has a creative role and wants to integrate mobile into their output & anyone who wants to bring innovation and mobile first thinking into their work. PRICE Members: 350 euro excl tva, incl lunch. Non members: 600 excl. tva, incl lunch.
https://twitter.com/thefrostyfrost

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier