SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Creative Session: DISRUPTING WITH MOBILE

Vrijdag 29 September 2017 - 09u00 - Vrijdag 29 September 2017 - 17u00


Zie op google maps
This one day workshop explores how the mobile mindset and lifestyle has transformed the way consumers live their lives and how businesses and brands need to act fast to stay relevant. Insight-led and action-oriented, the course will inform, inspire and educate marketers, advertising executives and entrepreneurs to get on the right side of mobile disruption.  YOUR FACILITATOR Thea Frost, Ceo and Co-founder at somewhat. Thea has been creating mobile solutions since 2005, working with brands including Coca-Cola, adidas, Vodafone and Diageo on mobile innovations. In 2012 she co-founded mobile- first digital creative agency somewhat. Clients include Chelsea, tesco and the BBC and in three years the agency’s awards include 3 D&aD nominations.  SUITABLE FOR Anyone who has a creative role and wants to integrate mobile into their output & anyone who wants to bring innovation and mobile first thinking into their work. PRICE Members: 350 euro excl tva, incl lunch. Non members: 600 excl. tva, incl lunch.
https://twitter.com/thefrostyfrost

JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier