SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Jens Mortier kent zijn President's Award toe aan Peter Bossaert

Vrijdag 5 Juni 2015


Jens Mortier kent zijn President's Award toe aan Peter Bossaert
Dit jaar gaf CCB-voorzitter zijn award aan Peter Bossaert, de CEO van Medialaan.
 
“Te midden van de grote mediaoorlog in Vlaanderen zijn ze daar keihard blijven investeren in sterke content. En in structuren als TV Bastards en Shelter. Zij brachten ons het geniale ‘Wat als…’ en ‘Safety first’. En nog een hele hoop sterk televisiewerk dat de zenders VTM en 2BE credibeler dan ooit maakten. Voeg daarbij Het Nieuws dat Het Journaal het vuur aan de schenen legt. Een strak plan en een strakke strategie, ook op vlak van radio en online. De onlangs gelanceerde Fairtime Award. Elke dag Joke Van de Velde op de radio. En bovendien de beste programmatiefeestjes, dat mag ook eens worden gezegd.”

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier