SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Jens Mortier kent zijn President's Award toe aan Peter Bossaert

Vrijdag 5 Juni 2015


Jens Mortier kent zijn President's Award toe aan Peter Bossaert
Dit jaar gaf CCB-voorzitter zijn award aan Peter Bossaert, de CEO van Medialaan.
 
“Te midden van de grote mediaoorlog in Vlaanderen zijn ze daar keihard blijven investeren in sterke content. En in structuren als TV Bastards en Shelter. Zij brachten ons het geniale ‘Wat als…’ en ‘Safety first’. En nog een hele hoop sterk televisiewerk dat de zenders VTM en 2BE credibeler dan ooit maakten. Voeg daarbij Het Nieuws dat Het Journaal het vuur aan de schenen legt. Een strak plan en een strakke strategie, ook op vlak van radio en online. De onlangs gelanceerde Fairtime Award. Elke dag Joke Van de Velde op de radio. En bovendien de beste programmatiefeestjes, dat mag ook eens worden gezegd.”



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier