SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Jens Mortier kent zijn President's Award toe aan Peter Bossaert

Vrijdag 5 Juni 2015


Jens Mortier kent zijn President's Award toe aan Peter Bossaert
Dit jaar gaf CCB-voorzitter zijn award aan Peter Bossaert, de CEO van Medialaan.
 
“Te midden van de grote mediaoorlog in Vlaanderen zijn ze daar keihard blijven investeren in sterke content. En in structuren als TV Bastards en Shelter. Zij brachten ons het geniale ‘Wat als…’ en ‘Safety first’. En nog een hele hoop sterk televisiewerk dat de zenders VTM en 2BE credibeler dan ooit maakten. Voeg daarbij Het Nieuws dat Het Journaal het vuur aan de schenen legt. Een strak plan en een strakke strategie, ook op vlak van radio en online. De onlangs gelanceerde Fairtime Award. Elke dag Joke Van de Velde op de radio. En bovendien de beste programmatiefeestjes, dat mag ook eens worden gezegd.”

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier