SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Jens Mortier kent zijn President's Award toe aan Peter Bossaert

Vrijdag 5 Juni 2015


Jens Mortier kent zijn President's Award toe aan Peter Bossaert
Dit jaar gaf CCB-voorzitter zijn award aan Peter Bossaert, de CEO van Medialaan.
 
“Te midden van de grote mediaoorlog in Vlaanderen zijn ze daar keihard blijven investeren in sterke content. En in structuren als TV Bastards en Shelter. Zij brachten ons het geniale ‘Wat als…’ en ‘Safety first’. En nog een hele hoop sterk televisiewerk dat de zenders VTM en 2BE credibeler dan ooit maakten. Voeg daarbij Het Nieuws dat Het Journaal het vuur aan de schenen legt. Een strak plan en een strakke strategie, ook op vlak van radio en online. De onlangs gelanceerde Fairtime Award. Elke dag Joke Van de Velde op de radio. En bovendien de beste programmatiefeestjes, dat mag ook eens worden gezegd.”



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus