SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Hans Cools versterkt Moore Stephens Belgium

Vrijdag 13 Februari 2015


Hans Cools versterkt Moore Stephens Belgium
Hans Cools, de voormalige CEO van Sanoma Belgium, gaat op 1 maart aan de slag bij de Belgische financiële dienstengroep Moore Stephens Belgium. Hij wordt er co-CEO wordt naast huidig CEO Peter Verschelden. Het wordt zijn taak om dankzij zijn ervaring de verdere groei en doorgedreven transformatie van accountancy naar consultancy te begeleiden. Hij zal zich vooral toeleggen op de interne structuur, marketing en op het mee ondersteunen van de business units. Moore Stephens Belgium realiseert vandaag een geconsolideerde omzet van 35 miljoen euro en telt ruim 350 medewerkers.

Hans Cools verliet Sanoma na de beslissing van de Finse groep om zijn Belgische en Nederlandse entiteiten te fuseren tot een enkele structuur. Hij werkte er zeven jaar, eerst als commercieel directeur, dan als COO, later als CEO. Cools begon zijn carrière bij Unilever in diverse sales en marketingfuncties. Later ging hij aan de slag als sales director bij Anco, business unit manager bij Mora en Foods & Ice Cream director bij Unilever. In 2006 werd hij verkozen tot Marketeer of the Year en in 2007 tot Master Marketeer.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus