SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Hans Cools versterkt Moore Stephens Belgium

Vrijdag 13 Februari 2015


Hans Cools versterkt Moore Stephens Belgium
Hans Cools, de voormalige CEO van Sanoma Belgium, gaat op 1 maart aan de slag bij de Belgische financiële dienstengroep Moore Stephens Belgium. Hij wordt er co-CEO wordt naast huidig CEO Peter Verschelden. Het wordt zijn taak om dankzij zijn ervaring de verdere groei en doorgedreven transformatie van accountancy naar consultancy te begeleiden. Hij zal zich vooral toeleggen op de interne structuur, marketing en op het mee ondersteunen van de business units. Moore Stephens Belgium realiseert vandaag een geconsolideerde omzet van 35 miljoen euro en telt ruim 350 medewerkers.

Hans Cools verliet Sanoma na de beslissing van de Finse groep om zijn Belgische en Nederlandse entiteiten te fuseren tot een enkele structuur. Hij werkte er zeven jaar, eerst als commercieel directeur, dan als COO, later als CEO. Cools begon zijn carrière bij Unilever in diverse sales en marketingfuncties. Later ging hij aan de slag als sales director bij Anco, business unit manager bij Mora en Foods & Ice Cream director bij Unilever. In 2006 werd hij verkozen tot Marketeer of the Year en in 2007 tot Master Marketeer.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Miguel Aguza (Ikea):

Miguel Aguza (Ikea): "In kwaliteit investeren geeft een audiovisuele productie een andere dimensie"



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier