SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Hans Cools versterkt Moore Stephens Belgium

Vrijdag 13 Februari 2015


Hans Cools versterkt Moore Stephens Belgium
Hans Cools, de voormalige CEO van Sanoma Belgium, gaat op 1 maart aan de slag bij de Belgische financiële dienstengroep Moore Stephens Belgium. Hij wordt er co-CEO wordt naast huidig CEO Peter Verschelden. Het wordt zijn taak om dankzij zijn ervaring de verdere groei en doorgedreven transformatie van accountancy naar consultancy te begeleiden. Hij zal zich vooral toeleggen op de interne structuur, marketing en op het mee ondersteunen van de business units. Moore Stephens Belgium realiseert vandaag een geconsolideerde omzet van 35 miljoen euro en telt ruim 350 medewerkers.

Hans Cools verliet Sanoma na de beslissing van de Finse groep om zijn Belgische en Nederlandse entiteiten te fuseren tot een enkele structuur. Hij werkte er zeven jaar, eerst als commercieel directeur, dan als COO, later als CEO. Cools begon zijn carrière bij Unilever in diverse sales en marketingfuncties. Later ging hij aan de slag als sales director bij Anco, business unit manager bij Mora en Foods & Ice Cream director bij Unilever. In 2006 werd hij verkozen tot Marketeer of the Year en in 2007 tot Master Marketeer.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier