SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Hans Cools versterkt Moore Stephens Belgium

Vrijdag 13 Februari 2015


Hans Cools versterkt Moore Stephens Belgium
Hans Cools, de voormalige CEO van Sanoma Belgium, gaat op 1 maart aan de slag bij de Belgische financiële dienstengroep Moore Stephens Belgium. Hij wordt er co-CEO wordt naast huidig CEO Peter Verschelden. Het wordt zijn taak om dankzij zijn ervaring de verdere groei en doorgedreven transformatie van accountancy naar consultancy te begeleiden. Hij zal zich vooral toeleggen op de interne structuur, marketing en op het mee ondersteunen van de business units. Moore Stephens Belgium realiseert vandaag een geconsolideerde omzet van 35 miljoen euro en telt ruim 350 medewerkers.

Hans Cools verliet Sanoma na de beslissing van de Finse groep om zijn Belgische en Nederlandse entiteiten te fuseren tot een enkele structuur. Hij werkte er zeven jaar, eerst als commercieel directeur, dan als COO, later als CEO. Cools begon zijn carrière bij Unilever in diverse sales en marketingfuncties. Later ging hij aan de slag als sales director bij Anco, business unit manager bij Mora en Foods & Ice Cream director bij Unilever. In 2006 werd hij verkozen tot Marketeer of the Year en in 2007 tot Master Marketeer.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS




INTERVIEW

Gauthier Elslander (Initiative), over 'Cultural Branding'

Gauthier Elslander (Initiative), over 'Cultural Branding'



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier