SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Croisette Pitch: Willem Van den Hoof (Make Lemonade)

Vrijdag 20 Juni 2014


Croisette Pitch: Willem Van den Hoof (Make Lemonade)
Elke dag, onderweg naar of van het Palais des Festivals, lopen we landgenoten en bekenden tegen het lijf. Een uitstekende gelegenheid voor een kort en snedig interview: 10 vaste vragen over verwachtingen, verlangens, herinneringen en voorspellingen. Vandaag kruiste Willem Van den Hoof (creatief directeur Make Lemonade) ons pad.

Hoeveel edities van de Cannes Lions heb je al meegemaakt?
Dit is de achtste, denk ik.

Wat is jouw meest memorabele Cannes-ervaring?
Mijn Gouden Leeuw voor “Baby Made on Board” (Dodge), toen ik bij BBDO werkte.

Waarom ben je dit jaar van de partij?
Zoals altijd: de zin om geïnspireerd te worden.

Wat verwacht je van deze editie?
Ik laat me graag verrassen.

Wie hoop je hier te ontmoeten of te zien?
Spike Jonze, de regisseur van “Praise You” (Fatboy Slim) en “Being John Malkovich”.

Wat maakt dit festival bijzonder voor jou?
Het is het grootste en belangrijkste.

Wat zou je aan de Cannes Lions veranderen indien jij het organiseerde?
Ik zou het iets goedkoper maken voor kleine bureaus als het mijne.

Wat is jouw top 5 van all time favoriete advertenties, spots of campagnes?
Dat verandert elk jaar.

Hoeveel Leeuwen staan er op jouw schouw te pronken?
Twee!

Wat is jouw pronostiek voor de Belgen, dit jaar in Cannes?
Een minder jaar, vrees ik. Toch al vier brons, hoor ik vandaag. Dus hopelijk nog een tiental erbij.
 



ARCHIVE / CANNES LIONS 2014

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier