SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Media, Mobile & Outdoor Lions: nul punten voor onze troepen

Dinsdag 17 Juni 2014


Met nul Lions op een totaal van 11 shortlists was het niet zo’n vruchtbare dag voor onze troepen. Een nieuwe ontgoocheling, na het palmares van de categorieën Promo & Activation, Direct en PR dat gisteren bekendgemaakt werd en al even teleurstellend was. Ter herinnering: Publicis stond met zeven prints in de finale van Outdoor (de vier visuals van zijn campagne voor Century 21 en de drie visuals van zijn campagne voor de Belgian Dog Guide Federation). Geen hiervan slaagde erin de jury definitief te overtuigen. Idem dito in de Media Lions, waar mortierbrigade nochtans twee keer genomineerd was met ‘Click & Drag & Donate & Rebuild’ voor Consortium 1212 en ‘Uncensored Articles made in China’ voor Humo/De Vijver Media. De twee andere finalisten van de competitie waren ‘VW Residential Showrooms’ van DDB voor Volkswagen en ‘Went to fast. Gone to soon’ van 20something voor het BIVV. In Mobile waren er geen shortlists en dus ook geen Lions. Ter herinnering: België had 52 inzendingen in Outdoor, 64 in Media en… 116 in Mobile.



ARCHIVE / CANNES LIONS 2014

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus