SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Media, Mobile & Outdoor Lions: nul punten voor onze troepen

Dinsdag 17 Juni 2014


Met nul Lions op een totaal van 11 shortlists was het niet zo’n vruchtbare dag voor onze troepen. Een nieuwe ontgoocheling, na het palmares van de categorieën Promo & Activation, Direct en PR dat gisteren bekendgemaakt werd en al even teleurstellend was. Ter herinnering: Publicis stond met zeven prints in de finale van Outdoor (de vier visuals van zijn campagne voor Century 21 en de drie visuals van zijn campagne voor de Belgian Dog Guide Federation). Geen hiervan slaagde erin de jury definitief te overtuigen. Idem dito in de Media Lions, waar mortierbrigade nochtans twee keer genomineerd was met ‘Click & Drag & Donate & Rebuild’ voor Consortium 1212 en ‘Uncensored Articles made in China’ voor Humo/De Vijver Media. De twee andere finalisten van de competitie waren ‘VW Residential Showrooms’ van DDB voor Volkswagen en ‘Went to fast. Gone to soon’ van 20something voor het BIVV. In Mobile waren er geen shortlists en dus ook geen Lions. Ter herinnering: België had 52 inzendingen in Outdoor, 64 in Media en… 116 in Mobile.

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / CANNES LIONS 2014

JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier