SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Media, Mobile & Outdoor Lions: nul punten voor onze troepen

Dinsdag 17 Juni 2014


Met nul Lions op een totaal van 11 shortlists was het niet zo’n vruchtbare dag voor onze troepen. Een nieuwe ontgoocheling, na het palmares van de categorieën Promo & Activation, Direct en PR dat gisteren bekendgemaakt werd en al even teleurstellend was. Ter herinnering: Publicis stond met zeven prints in de finale van Outdoor (de vier visuals van zijn campagne voor Century 21 en de drie visuals van zijn campagne voor de Belgian Dog Guide Federation). Geen hiervan slaagde erin de jury definitief te overtuigen. Idem dito in de Media Lions, waar mortierbrigade nochtans twee keer genomineerd was met ‘Click & Drag & Donate & Rebuild’ voor Consortium 1212 en ‘Uncensored Articles made in China’ voor Humo/De Vijver Media. De twee andere finalisten van de competitie waren ‘VW Residential Showrooms’ van DDB voor Volkswagen en ‘Went to fast. Gone to soon’ van 20something voor het BIVV. In Mobile waren er geen shortlists en dus ook geen Lions. Ter herinnering: België had 52 inzendingen in Outdoor, 64 in Media en… 116 in Mobile.



ARCHIVE / CANNES LIONS 2014

JOBS




INTERVIEW

François Charles (Digizik):

François Charles (Digizik): "Check wil het medium van een tijdperk zijn"



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier