SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: de reclameblokken hebben last van de warmte

Zaterdag 16 Juni 2018


Seen from Space: de reclameblokken hebben last van de warmte
Ons nochtans vaak regenachtige land heeft er een uitzonderlijke mooie meimaand opzitten, zowel wat de temperatuur als het aantal uren zon betreft. Ook al waren er de tien laatste dagen van de maand veel onweders, ze waren lokaal. Zo bleef Brussel bijna volledig gespaard. Deze feiten werden bevestigd door het KMI. Maar ook al was de bevolking ongetwijfeld zeer blij met zoveel mooi weer, de media hadden minder redenen om zich te verheugen.

Het weer is uiteraard niet de enige factor die de consumptie ervan beïnvloedt (sommige hebben harder te lijden onder de gevolgen dan andere), maar het is onmogelijk om naast het oorzakelijk verband te kijken, als je de temperatuurtabellen en de televisiebereikcijfers van de afgelopen maand naast elkaar legt. De verwachte bereikdalingen op zaterdag zijn des te indrukwekkender als het weekend warm was, met waarden die sterker lijken op die van de grote vakantie dan op die van de lente. Het verschijnsel is iets minder duidelijk wat de page views op het internet betreft (gemeten door het CIM), maar het komt toch in de buurt, ook voor mobile.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Dominique Fontignies (FCA Group):

Dominique Fontignies (FCA Group): "Door onze influencer marketingstrategie kunnen we ons tot een jongere doelgroep van mannen en vrouwen tussen 18 en 35 richten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier