SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Campari reist de wereld rond met Uma Thurman

Dinsdag 12 November 2013


Campari reist de wereld rond met Uma Thurman
Campari presenteerde de vijftiende editie van zijn kalender rond het thema van de ‘Worldwide Celebrations’. Ster voor 2014 is de actrice Uma Thurman, die voor de gelegenheid kleren van luxe-ontwerpers als Versace, Stella McCartney en Chopard draagt. De foto’s zijn het werk van Koto Bolofo. De kalender wil onze reislust prikkelen en neemt ons mee naar de vier windstreken: van het lentefeest in Peking tot de bloeiende kersenbloesems in Japan tot midzomernacht in Stonehenge en Nieuwjaar in Brazilië. Van de kalender werden zoals steeds 9999 exemplaren gedrukt.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier