SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Campari reist de wereld rond met Uma Thurman

Dinsdag 12 November 2013


Campari reist de wereld rond met Uma Thurman
Campari presenteerde de vijftiende editie van zijn kalender rond het thema van de ‘Worldwide Celebrations’. Ster voor 2014 is de actrice Uma Thurman, die voor de gelegenheid kleren van luxe-ontwerpers als Versace, Stella McCartney en Chopard draagt. De foto’s zijn het werk van Koto Bolofo. De kalender wil onze reislust prikkelen en neemt ons mee naar de vier windstreken: van het lentefeest in Peking tot de bloeiende kersenbloesems in Japan tot midzomernacht in Stonehenge en Nieuwjaar in Brazilië. Van de kalender werden zoals steeds 9999 exemplaren gedrukt.

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier