SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Campari reist de wereld rond met Uma Thurman

Dinsdag 12 November 2013


Campari reist de wereld rond met Uma Thurman
Campari presenteerde de vijftiende editie van zijn kalender rond het thema van de ‘Worldwide Celebrations’. Ster voor 2014 is de actrice Uma Thurman, die voor de gelegenheid kleren van luxe-ontwerpers als Versace, Stella McCartney en Chopard draagt. De foto’s zijn het werk van Koto Bolofo. De kalender wil onze reislust prikkelen en neemt ons mee naar de vier windstreken: van het lentefeest in Peking tot de bloeiende kersenbloesems in Japan tot midzomernacht in Stonehenge en Nieuwjaar in Brazilië. Van de kalender werden zoals steeds 9999 exemplaren gedrukt.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS


INTERVIEW



"Ik ben trouw gebleven aan mijn favorieten", Frédéric Zouag (Agency MManager 2017)



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier