SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

MM waagt zich aan native advertising met Visupedia

Dinsdag 12 November 2013


Media Marketing associeert zich met Visupedia, om zijn adverteerders NatiVisu aan te bieden. Dat is een nieuw interactief, visueel formaat voor native advertising. Het is gebaseerd op Visu, een oplossing ontwikkeld door de start-up van Thomas Dusart, Julien Daveloose en Gwenaël Hanquet (Minale Design Strategy). Het product vertrekt van de vraag hoe je iets op het internet kunt vinden als je niet weet hoe het heet. De oplossing, aldus Thomas Dusart, “bestaat erin door een precieze tagging de verschillende componenten van een visual te beschrijven en die opnieuw te taggen, zodat je visueel doorheen de ‘anatomie’ van een voorwerp kunt navigeren. De Visu maakt het ook mogelijk descriptieve content te transformeren tot rechtstreekse aankopen via het leggen van natuurlijke links met e-commerce sites”. Een beschrijving van de producten aangeboden door Visupedia vind je hier. Voor meer informatie over de integratiemogelijkheden op mm.be, kun je contact opnemen met Nathalie Hublet.



ARCHIVE / MEDIA - ONLINE

JOBS


INTERVIEW

New Job @ Proximus, volume 3: Digital Content Manager

New Job @ Proximus, volume 3: Digital Content Manager



DOSSIER  



Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier