SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

MM waagt zich aan native advertising met Visupedia

Dinsdag 12 November 2013


Media Marketing associeert zich met Visupedia, om zijn adverteerders NatiVisu aan te bieden. Dat is een nieuw interactief, visueel formaat voor native advertising. Het is gebaseerd op Visu, een oplossing ontwikkeld door de start-up van Thomas Dusart, Julien Daveloose en Gwenaël Hanquet (Minale Design Strategy). Het product vertrekt van de vraag hoe je iets op het internet kunt vinden als je niet weet hoe het heet. De oplossing, aldus Thomas Dusart, “bestaat erin door een precieze tagging de verschillende componenten van een visual te beschrijven en die opnieuw te taggen, zodat je visueel doorheen de ‘anatomie’ van een voorwerp kunt navigeren. De Visu maakt het ook mogelijk descriptieve content te transformeren tot rechtstreekse aankopen via het leggen van natuurlijke links met e-commerce sites”. Een beschrijving van de producten aangeboden door Visupedia vind je hier. Voor meer informatie over de integratiemogelijkheden op mm.be, kun je contact opnemen met Nathalie Hublet.

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / MEDIA - ONLINE

JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier