SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Accenture publiceert het Fjord Trends Report 2018

Maandag 5 Februari 2018


Accenture publiceert het Fjord Trends Report 2018
Accenture Interactive publiceert Fjord Trends 2018 (vernoemd naar zijn designbureau) dat de spanningen die actief zijn binnen en buiten de bedrijven en de samenleving doorheen zeven opkomende digitale trends:
 
De comeback van de ‘fysieke’ wereld: de merkbeleving behelst voortaan zowel digitale als fysieke aspecten. Het komt er dus op aan de twee samen te brengen.
 
De blik van de machines: computers doen meer dan onze woorden begrijpen, ze lezen en interpreteren beelden zonder onze hulp.
 
De algoritmische ruimte: of hoe een marketingstrategie uitwerken die steunt op algoritmes die merken met hun klanten verbinden en conventionele marketingstrategieën oubollig maken.
 
De zin naar betekenis van de machines: artificiële intelligentie kan onze jobs veranderen, maar moet ze niet elimineren. Of hoe te werken aan de opvatting van de relatie tussen mens en machine.
 
Mikken op transparantie: blockchain zou transparantie kunnen genereren, het internet beveiligen, het verloren vertrouwen herstellen en de relatie met het grote publiek heropbouwen.
 
Ethische economie: er wordt van bedrijven verwacht dat ze stelling nemen inzake politieke en maatschappelijke kwesties. Consumenten zijn bereid te betalen voor merken die hun diepe waarden weerspiegelen.
 
Anders ontwerpen: in een wereld waarin iedereen denkt ontwerper te zijn, moeten designers evolueren in de manier waarop ze werken, leren en handelen om een verschil te kunnen blijven maken.
 
Meer details hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier