SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: technologie is onmisbaar in Belgische gezinnen

Zondag 8 Oktober 2017


Seen from Space: technologie is onmisbaar in Belgische gezinnen
Nog in het kader van de gegevens over de media in de enquête van de FOD Economie over de budgetten van de gezinnen, leert de analyse ons dat het aandeel van de ‘digitale tv packs’ en ‘internetdiensten’ overal toeneemt. Bij alle gezinnen samen bedraagt de achtereenvolgende groei 17% (2014 vs 2012, daarna 2016 vs 2014), met een toename in alle inkomstencategorieën. Van jaar tot jaar wordt het proportioneel belangrijke aandeel van dit soort uitgaven in de lagere inkomstenschijven bevestigd. Hieruit blijkt dat toegang tot technologie onontbeerlijk is, ook bij de armere bevolking. De aankoop van smartphones en de hap die dat uit de budgetten neemt, die is aanzienlijk groter geworden in 2016, zeker in gezinnen met een hoog inkomen. Wellicht heeft dat te maken van de aardige duit die je moet ophoesten voor de huidige premium smartphones.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Gauthier Elslander (Initiative), over 'Cultural Branding'

Gauthier Elslander (Initiative), over 'Cultural Branding'



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier