SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: technologie is onmisbaar in Belgische gezinnen

Zondag 8 Oktober 2017


Seen from Space: technologie is onmisbaar in Belgische gezinnen
Nog in het kader van de gegevens over de media in de enquête van de FOD Economie over de budgetten van de gezinnen, leert de analyse ons dat het aandeel van de ‘digitale tv packs’ en ‘internetdiensten’ overal toeneemt. Bij alle gezinnen samen bedraagt de achtereenvolgende groei 17% (2014 vs 2012, daarna 2016 vs 2014), met een toename in alle inkomstencategorieën. Van jaar tot jaar wordt het proportioneel belangrijke aandeel van dit soort uitgaven in de lagere inkomstenschijven bevestigd. Hieruit blijkt dat toegang tot technologie onontbeerlijk is, ook bij de armere bevolking. De aankoop van smartphones en de hap die dat uit de budgetten neemt, die is aanzienlijk groter geworden in 2016, zeker in gezinnen met een hoog inkomen. Wellicht heeft dat te maken van de aardige duit die je moet ophoesten voor de huidige premium smartphones.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Dankzij de oprichting van bpost Media kan Welcome Media zich concentreren op zijn rol als partner voor de bureaus"



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier