SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: televisienajaar, alle Franstalige spelers op post!

Zondag 17 September 2017


Seen from Space: televisienajaar, alle Franstalige spelers op post!
Terwijl in het zuidelijke landsgedeelte de aandacht vooral geconcentreerd is op TF1, presenteerden alle zenders toch ook hun nieuwe seizoen. Er vallen geen spectaculaire veranderingen te melden. Het totaalplaatje ziet er goed uit, meer bepaald dankzij de stijging van het totale bereik bij de 15-34-jarigen, meer bepaald hun Live bereik (17:00-23:00).

In vergelijking tot dezelfde periode vorig jaar is de trend van de voornaamste zenders stabiel of gaat in stijgende lijn. RTL-TVI en La Deux gaan vooruit op de jonge volwassenen, AB3 op de 18-54-jarigen, Club-RTL gaat globaal sterk vooruit, La Une en TF1 zijn stabiel, enkel Plug-RTL krijgt klappen. Geen revolutie dus, iedereen op zijn plaats met globaal goede vooruitzichten.

TF1 doet het niet beter of niet slechter dan gewoonlijk, behalve dat het moeilijk is om minder je minder dan 20 reclamespots per dag voor te stellen (met uitsluiting van de wedstrijdspots die geadverteerd worden door… TF1), geboekt door een handvol merken (zes, als je de goede doelen niet meerekent), tijdens de eerste dagen van reclameactiviteit. Een bijna onmerkbare start…



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier