SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Zo jong en toch al zo rijk (in schermen)

Zondag 3 September 2017


Seen from Space: Zo jong en toch al zo rijk (in schermen)
Op basis van het gemiddelde aantal beschikbare schermen per ‘gemiddeld’ individu, hebben we dezelfde waarde voor verschillende profielen gereconstrueerd per regio, op basis van de gegevens voor het eerste semester 2017. Of dat nu al dan niet verrassend klinkt, weten we niet, maar het grootste aantal alternatieven (rond 5 schermen in het gezin) wordt verklaard door de consumenten jonger dan 25. In grotere gezinnen (van 4 personen en meer) ligt het aantal schermen hoger dan gemiddeld (wat logisch is). De individuen in de meest gegoede sociale klassen (1 tot 4) beschikken ook over de meeste devices, in tegenstelling tot de senioren, de minder gegoede sociale klassen en de kleine gezinnen (die vaak dezelfde zijn). Ook al bestaat er een klein verschil in de uitrusting (iets meer dan 4 schermen per gezin in Vlaanderen, iets minder dan 4 in Wallonië), de gelijkenis tussen de profielen is frappant in beide landsgedeelten.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Miguel Aguza (Ikea):

Miguel Aguza (Ikea): "In kwaliteit investeren geeft een audiovisuele productie een andere dimensie"



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier