SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Zo jong en toch al zo rijk (in schermen)

Zondag 3 September 2017


Seen from Space: Zo jong en toch al zo rijk (in schermen)
Op basis van het gemiddelde aantal beschikbare schermen per ‘gemiddeld’ individu, hebben we dezelfde waarde voor verschillende profielen gereconstrueerd per regio, op basis van de gegevens voor het eerste semester 2017. Of dat nu al dan niet verrassend klinkt, weten we niet, maar het grootste aantal alternatieven (rond 5 schermen in het gezin) wordt verklaard door de consumenten jonger dan 25. In grotere gezinnen (van 4 personen en meer) ligt het aantal schermen hoger dan gemiddeld (wat logisch is). De individuen in de meest gegoede sociale klassen (1 tot 4) beschikken ook over de meeste devices, in tegenstelling tot de senioren, de minder gegoede sociale klassen en de kleine gezinnen (die vaak dezelfde zijn). Ook al bestaat er een klein verschil in de uitrusting (iets meer dan 4 schermen per gezin in Vlaanderen, iets minder dan 4 in Wallonië), de gelijkenis tussen de profielen is frappant in beide landsgedeelten.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier