SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Zo jong en toch al zo rijk (in schermen)

Zondag 3 September 2017


Seen from Space: Zo jong en toch al zo rijk (in schermen)
Op basis van het gemiddelde aantal beschikbare schermen per ‘gemiddeld’ individu, hebben we dezelfde waarde voor verschillende profielen gereconstrueerd per regio, op basis van de gegevens voor het eerste semester 2017. Of dat nu al dan niet verrassend klinkt, weten we niet, maar het grootste aantal alternatieven (rond 5 schermen in het gezin) wordt verklaard door de consumenten jonger dan 25. In grotere gezinnen (van 4 personen en meer) ligt het aantal schermen hoger dan gemiddeld (wat logisch is). De individuen in de meest gegoede sociale klassen (1 tot 4) beschikken ook over de meeste devices, in tegenstelling tot de senioren, de minder gegoede sociale klassen en de kleine gezinnen (die vaak dezelfde zijn). Ook al bestaat er een klein verschil in de uitrusting (iets meer dan 4 schermen per gezin in Vlaanderen, iets minder dan 4 in Wallonië), de gelijkenis tussen de profielen is frappant in beide landsgedeelten.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier