SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Different channels, same viewers

Zondag 27 Augustus 2017


Seen from Space: Different channels, same viewers
In juli leverde de vergelijking van de potentiële maximale dekking voor de reclameblokken van de zes grootste Franstalige nationale zenders met de behaalde dekking, mits toevoeging van de reclameblokken van TF1, een toename van ongeveer 3% na een week en ongeveer 1% na vier weken (met schommelingen naargelang de geobserveerde doelgroep). De berekening vertrok van 100% van de reclameblokken van TF1, terwijl slechts 85 tot 90% (onbepaald) gecommercialiseerd zal worden. Ook al is het een louter theoretische oefening, ze toont dat TF1 niet echt nieuwe contacten zal leveren. Dat is niet echt een verrassing. Aangezien we momenteel enkel over zomergegevens beschikken, is het wachten tot het najaar om te zien wat voor invloed de Franse zender kan hebben in de opbouw van de dekking bij een traditionele campagne.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier