SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Different channels, same viewers

Zondag 27 Augustus 2017


Seen from Space: Different channels, same viewers
In juli leverde de vergelijking van de potentiële maximale dekking voor de reclameblokken van de zes grootste Franstalige nationale zenders met de behaalde dekking, mits toevoeging van de reclameblokken van TF1, een toename van ongeveer 3% na een week en ongeveer 1% na vier weken (met schommelingen naargelang de geobserveerde doelgroep). De berekening vertrok van 100% van de reclameblokken van TF1, terwijl slechts 85 tot 90% (onbepaald) gecommercialiseerd zal worden. Ook al is het een louter theoretische oefening, ze toont dat TF1 niet echt nieuwe contacten zal leveren. Dat is niet echt een verrassing. Aangezien we momenteel enkel over zomergegevens beschikken, is het wachten tot het najaar om te zien wat voor invloed de Franse zender kan hebben in de opbouw van de dekking bij een traditionele campagne.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Miguel Aguza (Ikea):

Miguel Aguza (Ikea): "In kwaliteit investeren geeft een audiovisuele productie een andere dimensie"



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier