SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Different channels, same viewers

Zondag 27 Augustus 2017


Seen from Space: Different channels, same viewers
In juli leverde de vergelijking van de potentiële maximale dekking voor de reclameblokken van de zes grootste Franstalige nationale zenders met de behaalde dekking, mits toevoeging van de reclameblokken van TF1, een toename van ongeveer 3% na een week en ongeveer 1% na vier weken (met schommelingen naargelang de geobserveerde doelgroep). De berekening vertrok van 100% van de reclameblokken van TF1, terwijl slechts 85 tot 90% (onbepaald) gecommercialiseerd zal worden. Ook al is het een louter theoretische oefening, ze toont dat TF1 niet echt nieuwe contacten zal leveren. Dat is niet echt een verrassing. Aangezien we momenteel enkel over zomergegevens beschikken, is het wachten tot het najaar om te zien wat voor invloed de Franse zender kan hebben in de opbouw van de dekking bij een traditionele campagne.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier