SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

BXFM begint aan de verovering van de ether

Zondag 3 November 2013


Op 4 november start een nieuwe Brusselse radiozender zijn uitzendingen op de frequentie 104.3. Zoals zijn naam al aangeeft positioneert BXFM zich als “de radio van de Brusselaars” en wil hij synergieën tussen Brussel, zijn wijken, inwoners en Europa naar voren schuiven. “BXFM stelt zijn microfoon open voor burgers, organisatoren van events, ontwerpers, sportmensen, ondernemers en Europese spelers die allemaal verliefd zijn op hun stad. Er zal ook bijzondere aandacht worden besteed aan de Brussels-Europese politieke en sociaal-economische actualiteit”, aldus de initiatiefnemers van het project. Hiertoe behoren auteur en muzikant Marc Hermant (voorzitter), Philippe Sala (ondervoorzitter), de voorzitter van Vibration 107.2 FM, alsook oprichter van de vzw Radios, Michel Brunelli (antennedirecteur), ex-SIS, Top FM, Nostalgie..., Marc Van Thournout (schatbewaarder), Benoît Wattecamps (bestuurder) en de journalist Julien Oeuillet (hoofdredacteur). De regie van BXFM is in handen van Eric Degand (EuroBrussels Media).



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

Ann De Bisschop (Medialaan):

Ann De Bisschop (Medialaan): "De aandacht die besteed wordt aan welzijn, is ook een uitstekend argument voor een onderscheidende employer branding"



DOSSIER  



De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier