SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

BXFM begint aan de verovering van de ether

Zondag 3 November 2013


Op 4 november start een nieuwe Brusselse radiozender zijn uitzendingen op de frequentie 104.3. Zoals zijn naam al aangeeft positioneert BXFM zich als “de radio van de Brusselaars” en wil hij synergieën tussen Brussel, zijn wijken, inwoners en Europa naar voren schuiven. “BXFM stelt zijn microfoon open voor burgers, organisatoren van events, ontwerpers, sportmensen, ondernemers en Europese spelers die allemaal verliefd zijn op hun stad. Er zal ook bijzondere aandacht worden besteed aan de Brussels-Europese politieke en sociaal-economische actualiteit”, aldus de initiatiefnemers van het project. Hiertoe behoren auteur en muzikant Marc Hermant (voorzitter), Philippe Sala (ondervoorzitter), de voorzitter van Vibration 107.2 FM, alsook oprichter van de vzw Radios, Michel Brunelli (antennedirecteur), ex-SIS, Top FM, Nostalgie..., Marc Van Thournout (schatbewaarder), Benoît Wattecamps (bestuurder) en de journalist Julien Oeuillet (hoofdredacteur). De regie van BXFM is in handen van Eric Degand (EuroBrussels Media).



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier