METEEN NAAR MM.BE
 SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

BXFM begint aan de verovering van de ether

Zondag 3 November 2013


Op 4 november start een nieuwe Brusselse radiozender zijn uitzendingen op de frequentie 104.3. Zoals zijn naam al aangeeft positioneert BXFM zich als “de radio van de Brusselaars” en wil hij synergieën tussen Brussel, zijn wijken, inwoners en Europa naar voren schuiven. “BXFM stelt zijn microfoon open voor burgers, organisatoren van events, ontwerpers, sportmensen, ondernemers en Europese spelers die allemaal verliefd zijn op hun stad. Er zal ook bijzondere aandacht worden besteed aan de Brussels-Europese politieke en sociaal-economische actualiteit”, aldus de initiatiefnemers van het project. Hiertoe behoren auteur en muzikant Marc Hermant (voorzitter), Philippe Sala (ondervoorzitter), de voorzitter van Vibration 107.2 FM, alsook oprichter van de vzw Radios, Michel Brunelli (antennedirecteur), ex-SIS, Top FM, Nostalgie..., Marc Van Thournout (schatbewaarder), Benoît Wattecamps (bestuurder) en de journalist Julien Oeuillet (hoofdredacteur). De regie van BXFM is in handen van Eric Degand (EuroBrussels Media).



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier