SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

BXFM begint aan de verovering van de ether

Zondag 3 November 2013


Op 4 november start een nieuwe Brusselse radiozender zijn uitzendingen op de frequentie 104.3. Zoals zijn naam al aangeeft positioneert BXFM zich als “de radio van de Brusselaars” en wil hij synergieën tussen Brussel, zijn wijken, inwoners en Europa naar voren schuiven. “BXFM stelt zijn microfoon open voor burgers, organisatoren van events, ontwerpers, sportmensen, ondernemers en Europese spelers die allemaal verliefd zijn op hun stad. Er zal ook bijzondere aandacht worden besteed aan de Brussels-Europese politieke en sociaal-economische actualiteit”, aldus de initiatiefnemers van het project. Hiertoe behoren auteur en muzikant Marc Hermant (voorzitter), Philippe Sala (ondervoorzitter), de voorzitter van Vibration 107.2 FM, alsook oprichter van de vzw Radios, Michel Brunelli (antennedirecteur), ex-SIS, Top FM, Nostalgie..., Marc Van Thournout (schatbewaarder), Benoît Wattecamps (bestuurder) en de journalist Julien Oeuillet (hoofdredacteur). De regie van BXFM is in handen van Eric Degand (EuroBrussels Media).

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier