SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions Titanium: 'The Fearless Girl' is het gezicht van dit jaar

Zondag 25 Juni 2017


Cannes Lions Titanium: 'The Fearless Girl' is het gezicht van dit jaar
Ze drukte duidelijk haar stempel op dit creatieve jaar; nadat ze Wall Street uitdaagde, deed ze hetzelfde in Cannes, de ‘Fearless Girl’ van McCann New York voor State Street Global Advisors. Na de GP Glass, PR en Outdoor wint ze ook de prestigieuze Grand Prix Titanium.
 
Er werden nog drie andere Titanium Lions uitgereikt, ter bekroning van Boost Your Voice van 180 LA voor Boost Mobile (GP Promo & Activation en Integrated), ‘The Refugee Nation’ van Ogilvy New York voor Amnesty International (dat ook de GP For Good won) en de prachtige spot voor Kenzo World, ‘My Mutant Brain’, in een productie van MJZ LA, met Margaret Qualley voor de camera van Spike Jonze… een spot die alle codes binnen zijn sector doorbreekt.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier