SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions Titanium: 'The Fearless Girl' is het gezicht van dit jaar

Zondag 25 Juni 2017


Cannes Lions Titanium: 'The Fearless Girl' is het gezicht van dit jaar
Ze drukte duidelijk haar stempel op dit creatieve jaar; nadat ze Wall Street uitdaagde, deed ze hetzelfde in Cannes, de ‘Fearless Girl’ van McCann New York voor State Street Global Advisors. Na de GP Glass, PR en Outdoor wint ze ook de prestigieuze Grand Prix Titanium.
 
Er werden nog drie andere Titanium Lions uitgereikt, ter bekroning van Boost Your Voice van 180 LA voor Boost Mobile (GP Promo & Activation en Integrated), ‘The Refugee Nation’ van Ogilvy New York voor Amnesty International (dat ook de GP For Good won) en de prachtige spot voor Kenzo World, ‘My Mutant Brain’, in een productie van MJZ LA, met Margaret Qualley voor de camera van Spike Jonze… een spot die alle codes binnen zijn sector doorbreekt.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier