SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions Titanium: 'The Fearless Girl' is het gezicht van dit jaar

Zondag 25 Juni 2017


Cannes Lions Titanium: 'The Fearless Girl' is het gezicht van dit jaar
Ze drukte duidelijk haar stempel op dit creatieve jaar; nadat ze Wall Street uitdaagde, deed ze hetzelfde in Cannes, de ‘Fearless Girl’ van McCann New York voor State Street Global Advisors. Na de GP Glass, PR en Outdoor wint ze ook de prestigieuze Grand Prix Titanium.
 
Er werden nog drie andere Titanium Lions uitgereikt, ter bekroning van Boost Your Voice van 180 LA voor Boost Mobile (GP Promo & Activation en Integrated), ‘The Refugee Nation’ van Ogilvy New York voor Amnesty International (dat ook de GP For Good won) en de prachtige spot voor Kenzo World, ‘My Mutant Brain’, in een productie van MJZ LA, met Margaret Qualley voor de camera van Spike Jonze… een spot die alle codes binnen zijn sector doorbreekt.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier