SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions Entertainment for Music: Adidas brengt klassiekers weer tot leven

Woensdag 21 Juni 2017


Cannes Lions Entertainment for Music: Adidas brengt klassiekers weer tot leven
Schakel alles uit (behalve je computer uiteraard), verbind hem met je luidsprekers en… geniet. De soundtrack van ‘Original is never finished’ van Johannes Leonard NY voor Adidas Original is een pareltje. En wanneer het dat ook is voor de ogen, levert dat de Grand Prix op in de competitie Entertainment for Music… De track is een vrije interpretatie van de hit ‘My Way’ die gezongen werd door Sinatra. Adidas en zijn bureau bewijzen aldus op een magistrale manier dat klassiekers meerdere levens kunnen hebben zonder afbreuk te doen aan het verleden. Volledig in de geest van Adidas Original dus.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Erik Kessels (KesselsKramer):

Erik Kessels (KesselsKramer): "Je moet onzekerheid toelaten"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier