SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

SRP-barometer: de Duivels scoren beter in Vlaanderen

Vrijdag 14 Maart 2014


Geen veranderingen te melden in Vlaanderen wat de Social Rating Point-barometer van Havas Media betreft: ‘De Zevende Dag’ staat voor de zevende week op rij op de eerste plaats (1,7), maar met een dalend SRP. “Sinds januari komen de berichten die verband houden met dit programma van Twitter (100%) waar het publiek vooral mannelijk is (83% vs 54% op TV)”, aldus het mediabureau. Na ‘Eurosong’ (0,9) met zijn tweede beste score in de barometer staat de vriendschappelijke wedstrijd van de Rode Duivels tegen Ivoorkust die het beter doet dan in het zuiden. Aan Franstalige zijde breekt ‘Touche pas à mon poste’ een record (6,8),met een speciale uitzending van Top Chef, ver voor ‘Sans Chichis’ en de ‘Dan Late Show’. Voor deze twee uitzendingen stelt Havas Media vast dat de berichten rond eerstgenoemde verdeeld zijn over Facebook en Twitter (47% vs 53%), terwijl die rond laatstgenoemde vooral op Twitter verschijnen. Nog een vaststelling: deze variétéprogramma’s hebben een vooral vrouwelijk publiek op televisie (60%), maar mannelijk op de sociale media (71%).



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

New Job@Proximus, volume 2: Applied Digital Innovation Manager

New Job@Proximus, volume 2: Applied Digital Innovation Manager



DOSSIER  



De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier