SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

SRP-barometer: de Duivels scoren beter in Vlaanderen

Vrijdag 14 Maart 2014


Geen veranderingen te melden in Vlaanderen wat de Social Rating Point-barometer van Havas Media betreft: ‘De Zevende Dag’ staat voor de zevende week op rij op de eerste plaats (1,7), maar met een dalend SRP. “Sinds januari komen de berichten die verband houden met dit programma van Twitter (100%) waar het publiek vooral mannelijk is (83% vs 54% op TV)”, aldus het mediabureau. Na ‘Eurosong’ (0,9) met zijn tweede beste score in de barometer staat de vriendschappelijke wedstrijd van de Rode Duivels tegen Ivoorkust die het beter doet dan in het zuiden. Aan Franstalige zijde breekt ‘Touche pas à mon poste’ een record (6,8),met een speciale uitzending van Top Chef, ver voor ‘Sans Chichis’ en de ‘Dan Late Show’. Voor deze twee uitzendingen stelt Havas Media vast dat de berichten rond eerstgenoemde verdeeld zijn over Facebook en Twitter (47% vs 53%), terwijl die rond laatstgenoemde vooral op Twitter verschijnen. Nog een vaststelling: deze variétéprogramma’s hebben een vooral vrouwelijk publiek op televisie (60%), maar mannelijk op de sociale media (71%).



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie



DOSSIER  



AMMA 2017: de gouden cases  


Het palmares van de AMMA 2017 die georganiseerd worden door de GRP en de steun genieten van de UMA, wordt overheerst door Space, verkozen tot Mediabureau van het Jaar, PHD Media (2 Gold + 1 Silver...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier