SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Isobar speelt met Snapchat lenzen voor Oreo

Donderdag 13 April 2017


In samenwerking met Isobar België en Carat Nederland (Dentsu Aegis Network) stelt Mondelez een fotofunctie op Snapchat voor waarmee gebruikers een Oreo koekjes op hun gezicht kunnen zetten, waarna ze de foto kunnen delen via hun Stories of via een bericht. De lens is sinds gisteren beschikbaar in ons land en vanaf zondag in Nederland. “Een merk als Oreo past perfect bij Snapchat. Lenzen zijn een leuke en unieke manier voor ons om engagement op te bouwen met Snapchat’s doelgroep en om voort te bouwen op onze eerdere Snap Ads campagne”, vertelt Margaretha Smeets, Communicatie Planner bij Isobar België.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier