SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Isobar speelt met Snapchat lenzen voor Oreo

Donderdag 13 April 2017


In samenwerking met Isobar België en Carat Nederland (Dentsu Aegis Network) stelt Mondelez een fotofunctie op Snapchat voor waarmee gebruikers een Oreo koekjes op hun gezicht kunnen zetten, waarna ze de foto kunnen delen via hun Stories of via een bericht. De lens is sinds gisteren beschikbaar in ons land en vanaf zondag in Nederland. “Een merk als Oreo past perfect bij Snapchat. Lenzen zijn een leuke en unieke manier voor ons om engagement op te bouwen met Snapchat’s doelgroep en om voort te bouwen op onze eerdere Snap Ads campagne”, vertelt Margaretha Smeets, Communicatie Planner bij Isobar België.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier