SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: de 'Age Shift Viewing' van de televisie

Zondag 9 April 2017


Televisie bestaat sinds meer dan 90 jaar. De laatste vijftien daarvan evolueerde hij sneller dan de 75 jaar daarvoor. Het zal niemand verbazen dat er een generatiekloof bestaat wat het al dan niet gebruiken van technologische innovatie betreft. Zo wordt de helft van het Live bereik weliswaar gegenereerd door 55-plussers, maar zij vertegenwoordigen slechts een derde van het uitgesteld bereik. De tijdgenoten van de zwartwit buis zijn dus proportioneel meer geneigd dan hun jongere medeburgers om televisie te kijken zoals vroeger. De 25-34-jarigen vormen (proportioneel) op hun beurt de harde kern van TSV, wat logischerwijze veel actiever en meer upscale is dan Live. Het profiel van de uitgestelde kijkers is vrouwelijker dan dat van de live kijkers, maar er bestaat geen fundamenteel verschil tussen noord en zuid.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Karl Gilis (AGConsult): Facebook balanceert op randje van ethisch aanvaardbaar digital persuasion design

Karl Gilis (AGConsult): Facebook balanceert op randje van ethisch aanvaardbaar digital persuasion design



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier