SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: de 'Age Shift Viewing' van de televisie

Zondag 9 April 2017


Televisie bestaat sinds meer dan 90 jaar. De laatste vijftien daarvan evolueerde hij sneller dan de 75 jaar daarvoor. Het zal niemand verbazen dat er een generatiekloof bestaat wat het al dan niet gebruiken van technologische innovatie betreft. Zo wordt de helft van het Live bereik weliswaar gegenereerd door 55-plussers, maar zij vertegenwoordigen slechts een derde van het uitgesteld bereik. De tijdgenoten van de zwartwit buis zijn dus proportioneel meer geneigd dan hun jongere medeburgers om televisie te kijken zoals vroeger. De 25-34-jarigen vormen (proportioneel) op hun beurt de harde kern van TSV, wat logischerwijze veel actiever en meer upscale is dan Live. Het profiel van de uitgestelde kijkers is vrouwelijker dan dat van de live kijkers, maar er bestaat geen fundamenteel verschil tussen noord en zuid.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Patrick Van Dijck (Brightfish):

Patrick Van Dijck (Brightfish): "Storytelling via mooie films krijgt opnieuw een plaats binnen merkstrategieën"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier