SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: de 'Age Shift Viewing' van de televisie

Zondag 9 April 2017


Televisie bestaat sinds meer dan 90 jaar. De laatste vijftien daarvan evolueerde hij sneller dan de 75 jaar daarvoor. Het zal niemand verbazen dat er een generatiekloof bestaat wat het al dan niet gebruiken van technologische innovatie betreft. Zo wordt de helft van het Live bereik weliswaar gegenereerd door 55-plussers, maar zij vertegenwoordigen slechts een derde van het uitgesteld bereik. De tijdgenoten van de zwartwit buis zijn dus proportioneel meer geneigd dan hun jongere medeburgers om televisie te kijken zoals vroeger. De 25-34-jarigen vormen (proportioneel) op hun beurt de harde kern van TSV, wat logischerwijze veel actiever en meer upscale is dan Live. Het profiel van de uitgestelde kijkers is vrouwelijker dan dat van de live kijkers, maar er bestaat geen fundamenteel verschil tussen noord en zuid.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie



DOSSIER  



AMMA 2017: de gouden cases  


Het palmares van de AMMA 2017 die georganiseerd worden door de GRP en de steun genieten van de UMA, wordt overheerst door Space, verkozen tot Mediabureau van het Jaar, PHD Media (2 Gold + 1 Silver...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier