SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

iVOX naar Bilendi

Vrijdag 31 Maart 2017


iVOX naar Bilendi
Bilendi-ALBLD heeft het Leuvense onderzoeksbureau iVOX dat gespecialiseerd is in online panels (150.000 actieve leden) overgenomen. Met zestien medewerkers haalde iVOX vorig jaar een omzet van 2,3 miljoen euro en een bedrijfsresultaat van 350.000 euro. De overname wordt integraak betaald in cash, met een gedeelte dat afhangt van de verwezenlijking van de doelstellingen voor 2017. Bilendi presenteert de details van de transactie op 5 april, bij de presentatie van zijn jaarresultaten.
 
Bilendi wil de groei van iVOX versnellen door te steunen op commerciële synergieën en zijn vermogen om zijn technologische innovaties te ontrollen, meer bepaald in de enquêtes via mobile en oplossingen voor efficiëntiemetingen van digitale reclamecampagnes. Steven Deketelaere, de oprichter van iVOX (foto), blijft adviseur voor het bedrijf, terwijl DG Hans Verhoeven de integratie zal beheren en de activiteit zal blijven uitbouwen.
 
Het beursgenoteerde Bilendi is gespecialiseerd in digitale diensten voor onderzoek. Het access panels netwerk telt 2,2 miljoen leden en is aanwezig in twaalf landen (Frankrijk, Groot-Brittannië, Duitsland, Italië, Spanje, België, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Finland en Noorwegen). De groep haalde vorig jaar een omzet van 22,45 miljoen (+11%), waarvan 64% op internationaal niveau verwezenlijkt werd.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier