SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

VOO activeert zijn mobiele aanbod met Tatoo, Toudoo en Toodata

Woensdag 30 Oktober 2013


Na zijn bescheiden lancering in juli treedt het VOOmobile aanbod van het Tecteo-filiaal in de voetsporen van Telenet (King & Kong). Het bestaat voortaan in twee forfaits: Tatoo voor de intensieve gebruikers (onbeperkte nationale oproepen en sms’en en 2Go data) en Toudoo (60 minuten oproepen, onbeperkt sms’en 60Mo data) voor een lichter gebruik. Daarbij komt nog een tablet-oplossing: Toodata. VOO verlaagde ook zijn tarieven en positioneert zijn Tatoo-aanbod als het goedkoopste op de markt (32 euro/maand voor zijn klanten en 50 euro voor mensen zonder VOO-abonnement). Ter herinnering: VOOmobile maakt gebruik van het Mobistar-netwerk.



ARCHIVE / BRANDS - LAUNCH

JOBS


INTERVIEW



"Ik ben trouw gebleven aan mijn favorieten", Frédéric Zouag (Agency MManager 2017)



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier