SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

VOO activeert zijn mobiele aanbod met Tatoo, Toudoo en Toodata

Woensdag 30 Oktober 2013


Na zijn bescheiden lancering in juli treedt het VOOmobile aanbod van het Tecteo-filiaal in de voetsporen van Telenet (King & Kong). Het bestaat voortaan in twee forfaits: Tatoo voor de intensieve gebruikers (onbeperkte nationale oproepen en sms’en en 2Go data) en Toudoo (60 minuten oproepen, onbeperkt sms’en 60Mo data) voor een lichter gebruik. Daarbij komt nog een tablet-oplossing: Toodata. VOO verlaagde ook zijn tarieven en positioneert zijn Tatoo-aanbod als het goedkoopste op de markt (32 euro/maand voor zijn klanten en 50 euro voor mensen zonder VOO-abonnement). Ter herinnering: VOOmobile maakt gebruik van het Mobistar-netwerk.



ARCHIVE / BRANDS - LAUNCH

JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier