SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

VOO activeert zijn mobiele aanbod met Tatoo, Toudoo en Toodata

Woensdag 30 Oktober 2013


Na zijn bescheiden lancering in juli treedt het VOOmobile aanbod van het Tecteo-filiaal in de voetsporen van Telenet (King & Kong). Het bestaat voortaan in twee forfaits: Tatoo voor de intensieve gebruikers (onbeperkte nationale oproepen en sms’en en 2Go data) en Toudoo (60 minuten oproepen, onbeperkt sms’en 60Mo data) voor een lichter gebruik. Daarbij komt nog een tablet-oplossing: Toodata. VOO verlaagde ook zijn tarieven en positioneert zijn Tatoo-aanbod als het goedkoopste op de markt (32 euro/maand voor zijn klanten en 50 euro voor mensen zonder VOO-abonnement). Ter herinnering: VOOmobile maakt gebruik van het Mobistar-netwerk.



ARCHIVE / BRANDS - LAUNCH

JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier