SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

VOO activeert zijn mobiele aanbod met Tatoo, Toudoo en Toodata

Woensdag 30 Oktober 2013


Na zijn bescheiden lancering in juli treedt het VOOmobile aanbod van het Tecteo-filiaal in de voetsporen van Telenet (King & Kong). Het bestaat voortaan in twee forfaits: Tatoo voor de intensieve gebruikers (onbeperkte nationale oproepen en sms’en en 2Go data) en Toudoo (60 minuten oproepen, onbeperkt sms’en 60Mo data) voor een lichter gebruik. Daarbij komt nog een tablet-oplossing: Toodata. VOO verlaagde ook zijn tarieven en positioneert zijn Tatoo-aanbod als het goedkoopste op de markt (32 euro/maand voor zijn klanten en 50 euro voor mensen zonder VOO-abonnement). Ter herinnering: VOOmobile maakt gebruik van het Mobistar-netwerk.



ARCHIVE / BRANDS - LAUNCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier