SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 'Gezien op televisie', ook voor de digitale pure players (UK)

Zondag 12 Maart 2017


Zeg dat thinkbox het gezegd heeft. Met een jaarlijkse groei van 8% zijn de ‘digital business’ spelers uitgegroeid tot de sector met de hoogste investeringen op de commerciële tv in het Verenigd Koninkrijk. Met een globale waarde van 639 miljoen pond staken ze aldus de voedingssector voorbij (627 miljoen, een daling van 10%). Daarna volgen cosmetica en ‘personal care’, met 439 miljoen pond (-3%), de sector ‘vrije tijd & entertainment’ (419 miljoen, stabiel) en de automobielsector (314 miljoen, een lichte stijging van 2%). De ‘digital business’ bestaat uit de online pure players en de online diensten van de ‘bricks & mortar’ adverteerders. In de top drie van dit segment kan Amazon prat gaan op de sterkste groei. Check de grafiek hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier