SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 'Gezien op televisie', ook voor de digitale pure players (UK)

Zondag 12 Maart 2017


Zeg dat thinkbox het gezegd heeft. Met een jaarlijkse groei van 8% zijn de ‘digital business’ spelers uitgegroeid tot de sector met de hoogste investeringen op de commerciële tv in het Verenigd Koninkrijk. Met een globale waarde van 639 miljoen pond staken ze aldus de voedingssector voorbij (627 miljoen, een daling van 10%). Daarna volgen cosmetica en ‘personal care’, met 439 miljoen pond (-3%), de sector ‘vrije tijd & entertainment’ (419 miljoen, stabiel) en de automobielsector (314 miljoen, een lichte stijging van 2%). De ‘digital business’ bestaat uit de online pure players en de online diensten van de ‘bricks & mortar’ adverteerders. In de top drie van dit segment kan Amazon prat gaan op de sterkste groei. Check de grafiek hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier