SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 'Gezien op televisie', ook voor de digitale pure players (UK)

Zondag 12 Maart 2017


Zeg dat thinkbox het gezegd heeft. Met een jaarlijkse groei van 8% zijn de ‘digital business’ spelers uitgegroeid tot de sector met de hoogste investeringen op de commerciële tv in het Verenigd Koninkrijk. Met een globale waarde van 639 miljoen pond staken ze aldus de voedingssector voorbij (627 miljoen, een daling van 10%). Daarna volgen cosmetica en ‘personal care’, met 439 miljoen pond (-3%), de sector ‘vrije tijd & entertainment’ (419 miljoen, stabiel) en de automobielsector (314 miljoen, een lichte stijging van 2%). De ‘digital business’ bestaat uit de online pure players en de online diensten van de ‘bricks & mortar’ adverteerders. In de top drie van dit segment kan Amazon prat gaan op de sterkste groei. Check de grafiek hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS


INTERVIEW

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier