SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 'Gezien op televisie', ook voor de digitale pure players (UK)

Zondag 12 Maart 2017


Zeg dat thinkbox het gezegd heeft. Met een jaarlijkse groei van 8% zijn de ‘digital business’ spelers uitgegroeid tot de sector met de hoogste investeringen op de commerciële tv in het Verenigd Koninkrijk. Met een globale waarde van 639 miljoen pond staken ze aldus de voedingssector voorbij (627 miljoen, een daling van 10%). Daarna volgen cosmetica en ‘personal care’, met 439 miljoen pond (-3%), de sector ‘vrije tijd & entertainment’ (419 miljoen, stabiel) en de automobielsector (314 miljoen, een lichte stijging van 2%). De ‘digital business’ bestaat uit de online pure players en de online diensten van de ‘bricks & mortar’ adverteerders. In de top drie van dit segment kan Amazon prat gaan op de sterkste groei. Check de grafiek hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS


INTERVIEW

Jason Romeyko (Serviceplan):

Jason Romeyko (Serviceplan): "Merken worden gemaakt door consumenten via hun conversaties"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier