SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space : Social media, iets voor ouwetjes?

Zaterdag 25 Februari 2017


Volgens Nielsen schommelt het totale wekelijkse mediaverbruik in de Verenigde Staten tussen 20u22 minuten en 26u49 bij de Millennials en 31u40 voor de 35-49-jarigen. Deze jonge oudjes brengen in absolute cijfers de meeste tijd door (6u58) op Facebook, Twitter, Instagram en konsoorten. Met een sociale mediaconsumptie van 6u19 is het wel de groep van de 18-34-jarigen die proportioneel gezien (iets) meer van hun mediatijd besteden aan chatten, liken en het updaten van hun status. Met 4u09 per week zijn de senioren iets minder ijverig. Nielsen merkt wel op dat tussen 2015 en 2016 de duur van het sociale mediagebruik binnen dit bevolkingssegment het sterkst gestegen is, meer bepaald met 64%, tegenover respectievelijk 21% bij de mensen jonger dan 35 jaar en 29% in de middengroep.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier