SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space : Social media, iets voor ouwetjes?

Zaterdag 25 Februari 2017


Volgens Nielsen schommelt het totale wekelijkse mediaverbruik in de Verenigde Staten tussen 20u22 minuten en 26u49 bij de Millennials en 31u40 voor de 35-49-jarigen. Deze jonge oudjes brengen in absolute cijfers de meeste tijd door (6u58) op Facebook, Twitter, Instagram en konsoorten. Met een sociale mediaconsumptie van 6u19 is het wel de groep van de 18-34-jarigen die proportioneel gezien (iets) meer van hun mediatijd besteden aan chatten, liken en het updaten van hun status. Met 4u09 per week zijn de senioren iets minder ijverig. Nielsen merkt wel op dat tussen 2015 en 2016 de duur van het sociale mediagebruik binnen dit bevolkingssegment het sterkst gestegen is, meer bepaald met 64%, tegenover respectievelijk 21% bij de mensen jonger dan 35 jaar en 29% in de middengroep.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW



"Ik ben trouw gebleven aan mijn favorieten", Frédéric Zouag (Agency MManager 2017)



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier