SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space : Social media, iets voor ouwetjes?

Zaterdag 25 Februari 2017


Volgens Nielsen schommelt het totale wekelijkse mediaverbruik in de Verenigde Staten tussen 20u22 minuten en 26u49 bij de Millennials en 31u40 voor de 35-49-jarigen. Deze jonge oudjes brengen in absolute cijfers de meeste tijd door (6u58) op Facebook, Twitter, Instagram en konsoorten. Met een sociale mediaconsumptie van 6u19 is het wel de groep van de 18-34-jarigen die proportioneel gezien (iets) meer van hun mediatijd besteden aan chatten, liken en het updaten van hun status. Met 4u09 per week zijn de senioren iets minder ijverig. Nielsen merkt wel op dat tussen 2015 en 2016 de duur van het sociale mediagebruik binnen dit bevolkingssegment het sterkst gestegen is, meer bepaald met 64%, tegenover respectievelijk 21% bij de mensen jonger dan 35 jaar en 29% in de middengroep.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier