SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space : Social media, iets voor ouwetjes?

Zaterdag 25 Februari 2017


Volgens Nielsen schommelt het totale wekelijkse mediaverbruik in de Verenigde Staten tussen 20u22 minuten en 26u49 bij de Millennials en 31u40 voor de 35-49-jarigen. Deze jonge oudjes brengen in absolute cijfers de meeste tijd door (6u58) op Facebook, Twitter, Instagram en konsoorten. Met een sociale mediaconsumptie van 6u19 is het wel de groep van de 18-34-jarigen die proportioneel gezien (iets) meer van hun mediatijd besteden aan chatten, liken en het updaten van hun status. Met 4u09 per week zijn de senioren iets minder ijverig. Nielsen merkt wel op dat tussen 2015 en 2016 de duur van het sociale mediagebruik binnen dit bevolkingssegment het sterkst gestegen is, meer bepaald met 64%, tegenover respectievelijk 21% bij de mensen jonger dan 35 jaar en 29% in de middengroep.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Brynaert (Wavemaker):

Thierry Brynaert (Wavemaker): "Ik ga de nieuwe knowhow van onze bureaus niet zomaar weggeven"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier