SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space : Mobile only? Jong, niet echt gegoed, met kinderen of alle drie tegelijk

Zaterdag 25 Februari 2017


Terwijl Comscore aankondigt dat het afziet van de Belgische markt omdat het onmogelijk is om het mobiele bereik te registreren, verstrekken deze in het Verenigd Koninkrijk geproduceerde gegevens ons informatie over het profiel van de ‘exclusieve mobinauten’. Wie dacht dat diegenen die het net raadplegen via hun mobiele toestellen jong zijn, heeft het bij het rechte eind. Als je ervan uitging dat ze tot de jetset behoorden, denk je dat verkeerd. De grootste proportie behoort tot de minder gegoede sociale klassen. De kampioenen inzake ‘mobile only’ zijn echter vrouwen van middelbare leeftijd met kinderen. Om een goed beeld te krijgen van de Britse ‘mobile only’ bevolking (en wellicht niet alleen in dat land), kijk je dus naar een film van Ken Loach.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Erik Kessels (KesselsKramer):

Erik Kessels (KesselsKramer): "Je moet onzekerheid toelaten"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier