SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space : Mobile only? Jong, niet echt gegoed, met kinderen of alle drie tegelijk

Zaterdag 25 Februari 2017


Terwijl Comscore aankondigt dat het afziet van de Belgische markt omdat het onmogelijk is om het mobiele bereik te registreren, verstrekken deze in het Verenigd Koninkrijk geproduceerde gegevens ons informatie over het profiel van de ‘exclusieve mobinauten’. Wie dacht dat diegenen die het net raadplegen via hun mobiele toestellen jong zijn, heeft het bij het rechte eind. Als je ervan uitging dat ze tot de jetset behoorden, denk je dat verkeerd. De grootste proportie behoort tot de minder gegoede sociale klassen. De kampioenen inzake ‘mobile only’ zijn echter vrouwen van middelbare leeftijd met kinderen. Om een goed beeld te krijgen van de Britse ‘mobile only’ bevolking (en wellicht niet alleen in dat land), kijk je dus naar een film van Ken Loach.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier