SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space : Mobile only? Jong, niet echt gegoed, met kinderen of alle drie tegelijk

Zaterdag 25 Februari 2017


Terwijl Comscore aankondigt dat het afziet van de Belgische markt omdat het onmogelijk is om het mobiele bereik te registreren, verstrekken deze in het Verenigd Koninkrijk geproduceerde gegevens ons informatie over het profiel van de ‘exclusieve mobinauten’. Wie dacht dat diegenen die het net raadplegen via hun mobiele toestellen jong zijn, heeft het bij het rechte eind. Als je ervan uitging dat ze tot de jetset behoorden, denk je dat verkeerd. De grootste proportie behoort tot de minder gegoede sociale klassen. De kampioenen inzake ‘mobile only’ zijn echter vrouwen van middelbare leeftijd met kinderen. Om een goed beeld te krijgen van de Britse ‘mobile only’ bevolking (en wellicht niet alleen in dat land), kijk je dus naar een film van Ken Loach.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Miguel Aguza (Ikea):

Miguel Aguza (Ikea): "In kwaliteit investeren geeft een audiovisuele productie een andere dimensie"



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier