SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Ann De Bisschop wordt Director Corporate Identity & Wellbeing bij Medialaan

Dinsdag 13 September 2016


Medialaan-Directeur Radio Ann De Bisschop wordt voortaan Director Corporate Identity & Wellbeing voor de groep. Het gaat om een nieuwe functie waarbij De Bisschop in nauwe samenwerking met HR een plan zal uitwerken en implementeren dat ervoor moet zorgen dat alle 600 werknemers hun talent kunnen ontplooien in een gezonde en inspirerende werkomgeving. “Medialaan is een bedrijf waar alles gemaakt wordt door en voor mensen, onze werknemers zijn ons grootste kapitaal. Gezonde, geïnspireerde en gelukkige werknemers zijn dan ook goud waard. Ik ga de cultuur en waarden van Medialaan bewaken en uitdragen, zowel intern als extern.”
 
Haar taken als directeur radio worden hoofdzakelijk overgenomen door Erwin Deckers, Chief Creative Officer van Medialaan, die in het verleden al een belangrijke rol speelde in de radiodivisie van de groep. De Bisschop startte haar carrière bij Roularta Media Group en werkte vervolgens bij IP, SBS en Kanaal Z, alvorens in 2001 als commercieel directeur aan de slag te gaan bij Medialaan.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus