SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Ann De Bisschop wordt Director Corporate Identity & Wellbeing bij Medialaan

Dinsdag 13 September 2016


Medialaan-Directeur Radio Ann De Bisschop wordt voortaan Director Corporate Identity & Wellbeing voor de groep. Het gaat om een nieuwe functie waarbij De Bisschop in nauwe samenwerking met HR een plan zal uitwerken en implementeren dat ervoor moet zorgen dat alle 600 werknemers hun talent kunnen ontplooien in een gezonde en inspirerende werkomgeving. “Medialaan is een bedrijf waar alles gemaakt wordt door en voor mensen, onze werknemers zijn ons grootste kapitaal. Gezonde, geïnspireerde en gelukkige werknemers zijn dan ook goud waard. Ik ga de cultuur en waarden van Medialaan bewaken en uitdragen, zowel intern als extern.”
 
Haar taken als directeur radio worden hoofdzakelijk overgenomen door Erwin Deckers, Chief Creative Officer van Medialaan, die in het verleden al een belangrijke rol speelde in de radiodivisie van de groep. De Bisschop startte haar carrière bij Roularta Media Group en werkte vervolgens bij IP, SBS en Kanaal Z, alvorens in 2001 als commercieel directeur aan de slag te gaan bij Medialaan.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Erik Kessels (KesselsKramer):

Erik Kessels (KesselsKramer): "Je moet onzekerheid toelaten"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier