SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Ann De Bisschop wordt Director Corporate Identity & Wellbeing bij Medialaan

Dinsdag 13 September 2016


Medialaan-Directeur Radio Ann De Bisschop wordt voortaan Director Corporate Identity & Wellbeing voor de groep. Het gaat om een nieuwe functie waarbij De Bisschop in nauwe samenwerking met HR een plan zal uitwerken en implementeren dat ervoor moet zorgen dat alle 600 werknemers hun talent kunnen ontplooien in een gezonde en inspirerende werkomgeving. “Medialaan is een bedrijf waar alles gemaakt wordt door en voor mensen, onze werknemers zijn ons grootste kapitaal. Gezonde, geïnspireerde en gelukkige werknemers zijn dan ook goud waard. Ik ga de cultuur en waarden van Medialaan bewaken en uitdragen, zowel intern als extern.”
 
Haar taken als directeur radio worden hoofdzakelijk overgenomen door Erwin Deckers, Chief Creative Officer van Medialaan, die in het verleden al een belangrijke rol speelde in de radiodivisie van de groep. De Bisschop startte haar carrière bij Roularta Media Group en werkte vervolgens bij IP, SBS en Kanaal Z, alvorens in 2001 als commercieel directeur aan de slag te gaan bij Medialaan.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier