SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Ann De Bisschop wordt Director Corporate Identity & Wellbeing bij Medialaan

Dinsdag 13 September 2016


Medialaan-Directeur Radio Ann De Bisschop wordt voortaan Director Corporate Identity & Wellbeing voor de groep. Het gaat om een nieuwe functie waarbij De Bisschop in nauwe samenwerking met HR een plan zal uitwerken en implementeren dat ervoor moet zorgen dat alle 600 werknemers hun talent kunnen ontplooien in een gezonde en inspirerende werkomgeving. “Medialaan is een bedrijf waar alles gemaakt wordt door en voor mensen, onze werknemers zijn ons grootste kapitaal. Gezonde, geïnspireerde en gelukkige werknemers zijn dan ook goud waard. Ik ga de cultuur en waarden van Medialaan bewaken en uitdragen, zowel intern als extern.”
 
Haar taken als directeur radio worden hoofdzakelijk overgenomen door Erwin Deckers, Chief Creative Officer van Medialaan, die in het verleden al een belangrijke rol speelde in de radiodivisie van de groep. De Bisschop startte haar carrière bij Roularta Media Group en werkte vervolgens bij IP, SBS en Kanaal Z, alvorens in 2001 als commercieel directeur aan de slag te gaan bij Medialaan.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier