SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Ann De Bisschop wordt Director Corporate Identity & Wellbeing bij Medialaan

Dinsdag 13 September 2016


Medialaan-Directeur Radio Ann De Bisschop wordt voortaan Director Corporate Identity & Wellbeing voor de groep. Het gaat om een nieuwe functie waarbij De Bisschop in nauwe samenwerking met HR een plan zal uitwerken en implementeren dat ervoor moet zorgen dat alle 600 werknemers hun talent kunnen ontplooien in een gezonde en inspirerende werkomgeving. “Medialaan is een bedrijf waar alles gemaakt wordt door en voor mensen, onze werknemers zijn ons grootste kapitaal. Gezonde, geïnspireerde en gelukkige werknemers zijn dan ook goud waard. Ik ga de cultuur en waarden van Medialaan bewaken en uitdragen, zowel intern als extern.”
 
Haar taken als directeur radio worden hoofdzakelijk overgenomen door Erwin Deckers, Chief Creative Officer van Medialaan, die in het verleden al een belangrijke rol speelde in de radiodivisie van de groep. De Bisschop startte haar carrière bij Roularta Media Group en werkte vervolgens bij IP, SBS en Kanaal Z, alvorens in 2001 als commercieel directeur aan de slag te gaan bij Medialaan.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Welcome Media positioneert zich als een expertisecentrum voor In-Home Advertising"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus