SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

USA: Walmart en Publicis komen elkaar opnieuw tegen

Dinsdag 12 Juli 2016


USA: Walmart en Publicis komen elkaar opnieuw tegen
De groep Publicis en de Amerikaanse reus Walmart sloten een strategisch akkoord om te werken aan de « toekomst van retail. De deal betreft het reclamebudget, maar ook de shopper marketing, alsook andere prestaties zoals corporate communicatie en digitale animatie op het verkooppunt. Het akkoord verleent Walmart een bevoorrechte toegang to talle referentiebureaus van Publicis. Concreet wordt een ad hoc structuur opgericht onder leiding van Arthur Sadoun, de CEO van Publicis Communications, om te beantwoorden aan de noden van Walmart. Het gros van de creatieve budgetten vanWalmart was in handen van The Martin Agency (IPG). Rond de media van de Amerikaanse retailer loopt nog steeds een pitch. Tot dusver werden die beheerd door Mediavest, het mediabureau van Publicis Groupe.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier