SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

USA: Walmart en Publicis komen elkaar opnieuw tegen

Dinsdag 12 Juli 2016


USA: Walmart en Publicis komen elkaar opnieuw tegen
De groep Publicis en de Amerikaanse reus Walmart sloten een strategisch akkoord om te werken aan de « toekomst van retail. De deal betreft het reclamebudget, maar ook de shopper marketing, alsook andere prestaties zoals corporate communicatie en digitale animatie op het verkooppunt. Het akkoord verleent Walmart een bevoorrechte toegang to talle referentiebureaus van Publicis. Concreet wordt een ad hoc structuur opgericht onder leiding van Arthur Sadoun, de CEO van Publicis Communications, om te beantwoorden aan de noden van Walmart. Het gros van de creatieve budgetten vanWalmart was in handen van The Martin Agency (IPG). Rond de media van de Amerikaanse retailer loopt nog steeds een pitch. Tot dusver werden die beheerd door Mediavest, het mediabureau van Publicis Groupe.



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier