SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

USA: Walmart en Publicis komen elkaar opnieuw tegen

Dinsdag 12 Juli 2016


USA: Walmart en Publicis komen elkaar opnieuw tegen
De groep Publicis en de Amerikaanse reus Walmart sloten een strategisch akkoord om te werken aan de « toekomst van retail. De deal betreft het reclamebudget, maar ook de shopper marketing, alsook andere prestaties zoals corporate communicatie en digitale animatie op het verkooppunt. Het akkoord verleent Walmart een bevoorrechte toegang to talle referentiebureaus van Publicis. Concreet wordt een ad hoc structuur opgericht onder leiding van Arthur Sadoun, de CEO van Publicis Communications, om te beantwoorden aan de noden van Walmart. Het gros van de creatieve budgetten vanWalmart was in handen van The Martin Agency (IPG). Rond de media van de Amerikaanse retailer loopt nog steeds een pitch. Tot dusver werden die beheerd door Mediavest, het mediabureau van Publicis Groupe.



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus