SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

USA: Walmart en Publicis komen elkaar opnieuw tegen

Dinsdag 12 Juli 2016


USA: Walmart en Publicis komen elkaar opnieuw tegen
De groep Publicis en de Amerikaanse reus Walmart sloten een strategisch akkoord om te werken aan de « toekomst van retail. De deal betreft het reclamebudget, maar ook de shopper marketing, alsook andere prestaties zoals corporate communicatie en digitale animatie op het verkooppunt. Het akkoord verleent Walmart een bevoorrechte toegang to talle referentiebureaus van Publicis. Concreet wordt een ad hoc structuur opgericht onder leiding van Arthur Sadoun, de CEO van Publicis Communications, om te beantwoorden aan de noden van Walmart. Het gros van de creatieve budgetten vanWalmart was in handen van The Martin Agency (IPG). Rond de media van de Amerikaanse retailer loopt nog steeds een pitch. Tot dusver werden die beheerd door Mediavest, het mediabureau van Publicis Groupe.



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier