SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

USA: Walmart en Publicis komen elkaar opnieuw tegen

Dinsdag 12 Juli 2016


USA: Walmart en Publicis komen elkaar opnieuw tegen
De groep Publicis en de Amerikaanse reus Walmart sloten een strategisch akkoord om te werken aan de « toekomst van retail. De deal betreft het reclamebudget, maar ook de shopper marketing, alsook andere prestaties zoals corporate communicatie en digitale animatie op het verkooppunt. Het akkoord verleent Walmart een bevoorrechte toegang to talle referentiebureaus van Publicis. Concreet wordt een ad hoc structuur opgericht onder leiding van Arthur Sadoun, de CEO van Publicis Communications, om te beantwoorden aan de noden van Walmart. Het gros van de creatieve budgetten vanWalmart was in handen van The Martin Agency (IPG). Rond de media van de Amerikaanse retailer loopt nog steeds een pitch. Tot dusver werden die beheerd door Mediavest, het mediabureau van Publicis Groupe.



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus