SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Martin Sorrell: "Groot-Brittannië gaat afzien"

Vrijdag 24 Juni 2016


Martin Sorrell:
Sir Martin Sorrell die aanwezig was in Cannes voor het grote debat met Ban Ki Moon, gaf ook zijn mening over de Brexit. Hij gaf toe dat zijn groep op korte termijn zijn voordeel zou kunnen doen met de schommelingen op de beurzen en herinnerde eraan dat 90% van de groepsinkomsten van buiten het Verenigd Koninkrijk komen. Hij voegde eraan toe dat de onzekerheid die voortvloeit uit de Brexit niet goed is voor de klanten van WPP en dat Groot-Brittannië op lange termijn zal afzien. Daarmee deelt hij de mening van de meeste Britse reclamemensen die we de afgelopen dagen tegenkwamen.

De CEO van WPP had eerder al stelling genomen in dit dossier. In oktober vorig jaar verklaarde hij: “Als het Verenigd Koninkrijk op internationaal vlak wil overleven, zou Londen beter binnen de Europese Unie blijven dan het op zijn eentje te proberen. Om de EU te hervormen, moeten van binnenuit inspanningen geleverd worden.” Sorrell herinnert eraan dat de wereldeconomie ongeveer 72 duizend miljard dollar genereert. “De Verenigde Staten vertegenwoordigen 16 of 17 duizend miljard, China 10 duizend miljard. Economisch gezien vormt de EU een tegengewicht voor deze grootmachten, aangezien onze economieën samen 16 duizend miljard waard zijn voor een bevolging van 500 miljoen mensen.”



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus


De uitdagingen voor krantenuitgevers in de digitale lezersmarkt   


De papieren krant bleef ook nog in 2016 de hoeksteen van het bereik van de nieuwsmerken, maar de switch naar de digitale consumptie is ook in de krantenwereld ingezet. Op basis van gesprekken met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier