SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Martin Sorrell: "Groot-Brittannië gaat afzien"

Vrijdag 24 Juni 2016


Martin Sorrell:
Sir Martin Sorrell die aanwezig was in Cannes voor het grote debat met Ban Ki Moon, gaf ook zijn mening over de Brexit. Hij gaf toe dat zijn groep op korte termijn zijn voordeel zou kunnen doen met de schommelingen op de beurzen en herinnerde eraan dat 90% van de groepsinkomsten van buiten het Verenigd Koninkrijk komen. Hij voegde eraan toe dat de onzekerheid die voortvloeit uit de Brexit niet goed is voor de klanten van WPP en dat Groot-Brittannië op lange termijn zal afzien. Daarmee deelt hij de mening van de meeste Britse reclamemensen die we de afgelopen dagen tegenkwamen.

De CEO van WPP had eerder al stelling genomen in dit dossier. In oktober vorig jaar verklaarde hij: “Als het Verenigd Koninkrijk op internationaal vlak wil overleven, zou Londen beter binnen de Europese Unie blijven dan het op zijn eentje te proberen. Om de EU te hervormen, moeten van binnenuit inspanningen geleverd worden.” Sorrell herinnert eraan dat de wereldeconomie ongeveer 72 duizend miljard dollar genereert. “De Verenigde Staten vertegenwoordigen 16 of 17 duizend miljard, China 10 duizend miljard. Economisch gezien vormt de EU een tegengewicht voor deze grootmachten, aangezien onze economieën samen 16 duizend miljard waard zijn voor een bevolging van 500 miljoen mensen.”

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier