SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Martin Sorrell: "Groot-Brittannië gaat afzien"

Vrijdag 24 Juni 2016


Martin Sorrell:
Sir Martin Sorrell die aanwezig was in Cannes voor het grote debat met Ban Ki Moon, gaf ook zijn mening over de Brexit. Hij gaf toe dat zijn groep op korte termijn zijn voordeel zou kunnen doen met de schommelingen op de beurzen en herinnerde eraan dat 90% van de groepsinkomsten van buiten het Verenigd Koninkrijk komen. Hij voegde eraan toe dat de onzekerheid die voortvloeit uit de Brexit niet goed is voor de klanten van WPP en dat Groot-Brittannië op lange termijn zal afzien. Daarmee deelt hij de mening van de meeste Britse reclamemensen die we de afgelopen dagen tegenkwamen.

De CEO van WPP had eerder al stelling genomen in dit dossier. In oktober vorig jaar verklaarde hij: “Als het Verenigd Koninkrijk op internationaal vlak wil overleven, zou Londen beter binnen de Europese Unie blijven dan het op zijn eentje te proberen. Om de EU te hervormen, moeten van binnenuit inspanningen geleverd worden.” Sorrell herinnert eraan dat de wereldeconomie ongeveer 72 duizend miljard dollar genereert. “De Verenigde Staten vertegenwoordigen 16 of 17 duizend miljard, China 10 duizend miljard. Economisch gezien vormt de EU een tegengewicht voor deze grootmachten, aangezien onze economieën samen 16 duizend miljard waard zijn voor een bevolging van 500 miljoen mensen.”



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier