SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Choco gaat lokaal voor het Vlaams Woningfonds

Donderdag 7 April 2016


Choco creëerde een advertentiecampagne voor het Vlaams Woningfonds dat sociale woonkredieten biedt die kopen of renoveren vergemakkelijken. Omdat er nog steeds steden zijn waar het fonds onvoldoende bekendheid geniet, bedacht het bureau een campagne die zich specifiek richt tot de inwoners van de steden in kwestie (waaronder Leuven, Torhout, Bree en Maaseik). Het idee? Een campagnebeeld met een lokaal tintje, toegepast op de stad in kwestie. Letterlijk, want we zien een man rustig de krant lezen in z’n openluchtwoonkamer, naast het verkeersbord dat de bebouwde kom van de stad aanduidt. Sinds 1 april verschijnen de advertenties in provinciale edities van De Bond en op de grootste immobiliënwebsites Zimmo, Immovlan, Hebbes en Immoweb. In de betreffende steden worden flyers en posters verspreid.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS




INTERVIEW

Gauthier Elslander (Initiative), over 'Cultural Branding'

Gauthier Elslander (Initiative), over 'Cultural Branding'



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier