SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Choco gaat lokaal voor het Vlaams Woningfonds

Donderdag 7 April 2016


Choco creëerde een advertentiecampagne voor het Vlaams Woningfonds dat sociale woonkredieten biedt die kopen of renoveren vergemakkelijken. Omdat er nog steeds steden zijn waar het fonds onvoldoende bekendheid geniet, bedacht het bureau een campagne die zich specifiek richt tot de inwoners van de steden in kwestie (waaronder Leuven, Torhout, Bree en Maaseik). Het idee? Een campagnebeeld met een lokaal tintje, toegepast op de stad in kwestie. Letterlijk, want we zien een man rustig de krant lezen in z’n openluchtwoonkamer, naast het verkeersbord dat de bebouwde kom van de stad aanduidt. Sinds 1 april verschijnen de advertenties in provinciale edities van De Bond en op de grootste immobiliënwebsites Zimmo, Immovlan, Hebbes en Immoweb. In de betreffende steden worden flyers en posters verspreid.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier