SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Choco gaat lokaal voor het Vlaams Woningfonds

Donderdag 7 April 2016


Choco creëerde een advertentiecampagne voor het Vlaams Woningfonds dat sociale woonkredieten biedt die kopen of renoveren vergemakkelijken. Omdat er nog steeds steden zijn waar het fonds onvoldoende bekendheid geniet, bedacht het bureau een campagne die zich specifiek richt tot de inwoners van de steden in kwestie (waaronder Leuven, Torhout, Bree en Maaseik). Het idee? Een campagnebeeld met een lokaal tintje, toegepast op de stad in kwestie. Letterlijk, want we zien een man rustig de krant lezen in z’n openluchtwoonkamer, naast het verkeersbord dat de bebouwde kom van de stad aanduidt. Sinds 1 april verschijnen de advertenties in provinciale edities van De Bond en op de grootste immobiliënwebsites Zimmo, Immovlan, Hebbes en Immoweb. In de betreffende steden worden flyers en posters verspreid.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier