SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Fox Sports naar België?

Vrijdag 18 Oktober 2013


Fox Sports naar België?
De Amerikaanse tv-zender Fox mag vanaf half 2015 het Duitse voetbal van de Bundesliga in ons land uitzenden. Dat was tot dusver in handen van Telenet en BeTv (Voo). De zender van mediamagnaat Rupert Murdoch zou plannen koesteren om een Belgisch sportkanaal in het leven te roepen en in dat verband ook azen op de uitzendrechten van de Belgische Jupiler League. Die zijn momenteel grotendeels in handen van Telenet, Voo en Belgacom en komen volgend voorjaar op de markt. In Nederland zendt Fox Sports het Belgisch kampioenschap al uit, naast de wedstrijden van de eredivisie waarvoor de zender de rechten enkele maanden geleden verwierf.



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Waarom Google adverteerders en YouTubers dichter bij elkaar wil brengen  


Platformen als Instagram, Snapchat en YouTube hebben de spelregels van influencer marketing de voorbije jaren grondig door elkaar geschud. Ook gewone meisjes en jongens kunnen dankzij die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier