SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

IP start zijn eerste interactieve televisiecampagne op Connect

Donderdag 24 Oktober 2013


In het kader van de nieuwe ‘Maak je smaak’ campagne voor Lays, bedachten IP en OmnicomMediaGroup een interactief systeem op basis van de Connect-app die ontwikkeld werd door de regie en Tevizz. Bij elke uitzending van de Lay’s-spot op RTL TVI, Club RTL of Plug RTL, verwittigt een jingle aan het begin van het reclameblok de kijkers dat er een interactieve spot uitgezonden zal worden. Die jingle nodigt de kijkers uit om naar de juiste app van de RTL-zenders te surfen (via tablet, smartphone of website). Het Connect-logo rechtsboven op het scherm kondigt ook aan dat het om een interactieve spot gaat. Zodra de spot begint, verschijnen de verschillende formats (showbox, interscreen) op het tablet, volledig synchroon met de televisiespot. De kijkers kunnen dan klikken op een van de getoonde formaten om te worden doorverwezen naar de site van het merk, waar ze voor hun favoriete smaak kunnen stemmen zonder uit hun zetel te komen.



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Welcome Media positioneert zich als een expertisecentrum voor In-Home Advertising"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus