SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

IP start zijn eerste interactieve televisiecampagne op Connect

Donderdag 24 Oktober 2013


In het kader van de nieuwe ‘Maak je smaak’ campagne voor Lays, bedachten IP en OmnicomMediaGroup een interactief systeem op basis van de Connect-app die ontwikkeld werd door de regie en Tevizz. Bij elke uitzending van de Lay’s-spot op RTL TVI, Club RTL of Plug RTL, verwittigt een jingle aan het begin van het reclameblok de kijkers dat er een interactieve spot uitgezonden zal worden. Die jingle nodigt de kijkers uit om naar de juiste app van de RTL-zenders te surfen (via tablet, smartphone of website). Het Connect-logo rechtsboven op het scherm kondigt ook aan dat het om een interactieve spot gaat. Zodra de spot begint, verschijnen de verschillende formats (showbox, interscreen) op het tablet, volledig synchroon met de televisiespot. De kijkers kunnen dan klikken op een van de getoonde formaten om te worden doorverwezen naar de site van het merk, waar ze voor hun favoriete smaak kunnen stemmen zonder uit hun zetel te komen.



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie



DOSSIER  



AMMA 2017: de gouden cases  


Het palmares van de AMMA 2017 die georganiseerd worden door de GRP en de steun genieten van de UMA, wordt overheerst door Space, verkozen tot Mediabureau van het Jaar, PHD Media (2 Gold + 1 Silver...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier