SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

IP start zijn eerste interactieve televisiecampagne op Connect

Donderdag 24 Oktober 2013


In het kader van de nieuwe ‘Maak je smaak’ campagne voor Lays, bedachten IP en OmnicomMediaGroup een interactief systeem op basis van de Connect-app die ontwikkeld werd door de regie en Tevizz. Bij elke uitzending van de Lay’s-spot op RTL TVI, Club RTL of Plug RTL, verwittigt een jingle aan het begin van het reclameblok de kijkers dat er een interactieve spot uitgezonden zal worden. Die jingle nodigt de kijkers uit om naar de juiste app van de RTL-zenders te surfen (via tablet, smartphone of website). Het Connect-logo rechtsboven op het scherm kondigt ook aan dat het om een interactieve spot gaat. Zodra de spot begint, verschijnen de verschillende formats (showbox, interscreen) op het tablet, volledig synchroon met de televisiespot. De kijkers kunnen dan klikken op een van de getoonde formaten om te worden doorverwezen naar de site van het merk, waar ze voor hun favoriete smaak kunnen stemmen zonder uit hun zetel te komen.



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus