SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

IP start zijn eerste interactieve televisiecampagne op Connect

Donderdag 24 Oktober 2013


In het kader van de nieuwe ‘Maak je smaak’ campagne voor Lays, bedachten IP en OmnicomMediaGroup een interactief systeem op basis van de Connect-app die ontwikkeld werd door de regie en Tevizz. Bij elke uitzending van de Lay’s-spot op RTL TVI, Club RTL of Plug RTL, verwittigt een jingle aan het begin van het reclameblok de kijkers dat er een interactieve spot uitgezonden zal worden. Die jingle nodigt de kijkers uit om naar de juiste app van de RTL-zenders te surfen (via tablet, smartphone of website). Het Connect-logo rechtsboven op het scherm kondigt ook aan dat het om een interactieve spot gaat. Zodra de spot begint, verschijnen de verschillende formats (showbox, interscreen) op het tablet, volledig synchroon met de televisiespot. De kijkers kunnen dan klikken op een van de getoonde formaten om te worden doorverwezen naar de site van het merk, waar ze voor hun favoriete smaak kunnen stemmen zonder uit hun zetel te komen.



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS




INTERVIEW

Laurent Lejeune (Dentsu Aegis Network):

Laurent Lejeune (Dentsu Aegis Network): "Onze groep wil meer dan een mediabureau zijn"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier