SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

IP start zijn eerste interactieve televisiecampagne op Connect

Donderdag 24 Oktober 2013


In het kader van de nieuwe ‘Maak je smaak’ campagne voor Lays, bedachten IP en OmnicomMediaGroup een interactief systeem op basis van de Connect-app die ontwikkeld werd door de regie en Tevizz. Bij elke uitzending van de Lay’s-spot op RTL TVI, Club RTL of Plug RTL, verwittigt een jingle aan het begin van het reclameblok de kijkers dat er een interactieve spot uitgezonden zal worden. Die jingle nodigt de kijkers uit om naar de juiste app van de RTL-zenders te surfen (via tablet, smartphone of website). Het Connect-logo rechtsboven op het scherm kondigt ook aan dat het om een interactieve spot gaat. Zodra de spot begint, verschijnen de verschillende formats (showbox, interscreen) op het tablet, volledig synchroon met de televisiespot. De kijkers kunnen dan klikken op een van de getoonde formaten om te worden doorverwezen naar de site van het merk, waar ze voor hun favoriete smaak kunnen stemmen zonder uit hun zetel te komen.



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier