SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Proximus lanceert een testproject met targeted advertsing met Dobbit TV en Transfer

Vrijdag 6 November 2015


Zoals aangekondigd start Proximus TV een testproject inzake targeted advertising, in partnerschap met Dobbit TV en diens regie Transfer. Momenteel is het project beperkt tot West-Vlaanderen, maar een nationale uitrol is mogelijk. De doe-het-zelf zender zal een regionale versie brengen die het mogelijk maakt reclamespots of product placement aan te passen aan lokale adverteerders. Proximus laat weten dat de targeting gebaseerd is op technische preconfiguraties en geen verwerking van persoonlijke gegevens vraagt.
 
Phillip Vandervoort, chief consumer market officer bij Proximus: "We zijn ervan overtuigd dat de reclame een positieve impact zal hebben op de televisie-ervaring van de gebruikers. De test met Dobbit TV is de eerste in een reeks pilootprojecten met verschillende mediapartners. Bedoeling is de reacties van onze klanten verzamelen en de waarde voor de reclamesector analyseren."



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Het woord van de Cannes PR-jury: Annick Boyen (Weber Shandwick)

Het woord van de Cannes PR-jury: Annick Boyen (Weber Shandwick)



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier