SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Proximus lanceert een testproject met targeted advertsing met Dobbit TV en Transfer

Vrijdag 6 November 2015


Zoals aangekondigd start Proximus TV een testproject inzake targeted advertising, in partnerschap met Dobbit TV en diens regie Transfer. Momenteel is het project beperkt tot West-Vlaanderen, maar een nationale uitrol is mogelijk. De doe-het-zelf zender zal een regionale versie brengen die het mogelijk maakt reclamespots of product placement aan te passen aan lokale adverteerders. Proximus laat weten dat de targeting gebaseerd is op technische preconfiguraties en geen verwerking van persoonlijke gegevens vraagt.
 
Phillip Vandervoort, chief consumer market officer bij Proximus: "We zijn ervan overtuigd dat de reclame een positieve impact zal hebben op de televisie-ervaring van de gebruikers. De test met Dobbit TV is de eerste in een reeks pilootprojecten met verschillende mediapartners. Bedoeling is de reacties van onze klanten verzamelen en de waarde voor de reclamesector analyseren."



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier