SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Gillette viert de 'Bond Moments'

Woensdag 21 Oktober 2015


Gillette viert de 'Bond Moments'
Ter gelegenheid van de release van ‘Spectre’, het nieuwe opus in de Bon-saga, lanceert Procter & Gamble een globale campagne voor Gillette rond ‘Bond Moments’. De spot is het werk van Grey New York. In beeld zien we een reeks kenmerkende scènes met ‘Bond Moments’: achtervolgingen, bloedmooie maar gevaarlijke vrouwen, slechteriken,… In plaats van echter de personages op de voorgrond te plaatsen, doet de productie een beroep op de bedenker, de schrijver Ian Fleming, en een reeks van zijn citaten. Een voorbeeld? “Je leeft maar twee keer: een keer als je geboren wordt en een keer als je de dood in de ogen kijkt”. Bij de spot hoort een belangrijk sociaal luik (Twitter, Instagram of Tumblr).



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS


INTERVIEW

Patrick Van Dijck (Brightfish):

Patrick Van Dijck (Brightfish): "Storytelling via mooie films krijgt opnieuw een plaats binnen merkstrategieën"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier