SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Gillette viert de 'Bond Moments'

Woensdag 21 Oktober 2015


Gillette viert de 'Bond Moments'
Ter gelegenheid van de release van ‘Spectre’, het nieuwe opus in de Bon-saga, lanceert Procter & Gamble een globale campagne voor Gillette rond ‘Bond Moments’. De spot is het werk van Grey New York. In beeld zien we een reeks kenmerkende scènes met ‘Bond Moments’: achtervolgingen, bloedmooie maar gevaarlijke vrouwen, slechteriken,… In plaats van echter de personages op de voorgrond te plaatsen, doet de productie een beroep op de bedenker, de schrijver Ian Fleming, en een reeks van zijn citaten. Een voorbeeld? “Je leeft maar twee keer: een keer als je geboren wordt en een keer als je de dood in de ogen kijkt”. Bij de spot hoort een belangrijk sociaal luik (Twitter, Instagram of Tumblr).



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier