SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Gillette viert de 'Bond Moments'

Woensdag 21 Oktober 2015


Gillette viert de 'Bond Moments'
Ter gelegenheid van de release van ‘Spectre’, het nieuwe opus in de Bon-saga, lanceert Procter & Gamble een globale campagne voor Gillette rond ‘Bond Moments’. De spot is het werk van Grey New York. In beeld zien we een reeks kenmerkende scènes met ‘Bond Moments’: achtervolgingen, bloedmooie maar gevaarlijke vrouwen, slechteriken,… In plaats van echter de personages op de voorgrond te plaatsen, doet de productie een beroep op de bedenker, de schrijver Ian Fleming, en een reeks van zijn citaten. Een voorbeeld? “Je leeft maar twee keer: een keer als je geboren wordt en een keer als je de dood in de ogen kijkt”. Bij de spot hoort een belangrijk sociaal luik (Twitter, Instagram of Tumblr).

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier