SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Gillette viert de 'Bond Moments'

Woensdag 21 Oktober 2015


Gillette viert de 'Bond Moments'
Ter gelegenheid van de release van ‘Spectre’, het nieuwe opus in de Bon-saga, lanceert Procter & Gamble een globale campagne voor Gillette rond ‘Bond Moments’. De spot is het werk van Grey New York. In beeld zien we een reeks kenmerkende scènes met ‘Bond Moments’: achtervolgingen, bloedmooie maar gevaarlijke vrouwen, slechteriken,… In plaats van echter de personages op de voorgrond te plaatsen, doet de productie een beroep op de bedenker, de schrijver Ian Fleming, en een reeks van zijn citaten. Een voorbeeld? “Je leeft maar twee keer: een keer als je geboren wordt en een keer als je de dood in de ogen kijkt”. Bij de spot hoort een belangrijk sociaal luik (Twitter, Instagram of Tumblr).



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier