SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Inoopa, of hoe de digitale switch rendabel maken

Donderdag 7 Juli 2016


De digitale switch op een rendabele manier maken is allesbehalve makkelijk, zeker voor een kmo. Op basis van die vaststelling ontstond Inoopa. Deze online tool werd bedacht door Jean-Pol Boone en Jean-Noël Chamart; hij maakt het mogelijk om snel en voor een betaalbare prijs uit te maken of een bedrijf zich aan e-commerce moet wagen of niet. In enkele minuten geeft Inoopa kmo’s een aantal tips om op een rendabele manier de digitale switch te maken. Van de kapper tot de grote kmo evalueert de tool de kansen inzake e-commerce en legt uit hoe er waarde kan gecreëerd worden. Inoopa is naar verluidt uniek in zijn genre en heeft geen equivalent in Europa of de Verenigde Staten. De audit die gebaseerd is op een statistisch algoritme, is toegankelijk voor het tarief van 100 euro. Alle info staat hier.



ARCHIVE / BRANDS - LAUNCH

JOBS


INTERVIEW

Miguel Aguza (Ikea):

Miguel Aguza (Ikea): "In kwaliteit investeren geeft een audiovisuele productie een andere dimensie"



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier