SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Maxus, mediabureau van het jaar op de AMMA

Vrijdag 22 April 2016


Maxus, mediabureau van het jaar op de AMMA
Het is Maxus, het derde merk van GroupM, dat de titel van Mediabureau van het jaar pakt op de AMMA. Met aan het hoofd Els Thielemans die zopas gepromoot werd tot CEO van het bureau dat ze sinds drie jaar leidt, zag Maxus zijn omzet in een jaar tijd met 45% stijgen tot 40,3 miljoen, dankzij de winst van budgetten als Orangina Schweppes, Infrabel, Air France, Fortuneo, Huawei of Essilor. Naast deze prijs wint Maxus ook een Silver in Best Use of Interactive en een Bronze in Innovation & Development met Xaxis voor Sunweb, alsook een tweede Bronze in Best Creative Media Use, met Duval Guillaume voor Stad Antwerpen.
 
PHD Media van zijn kant wint twee keer Gold, in Social & Earned voor Telenet en in Creative Media Use voor Mora/Medialaan. Bij de mediabureaus zijn de andere Gold voor Havas Media (Best Use of Performance Marketing, voor Hello bank!), ZenithOptimedia (Best Media Strategy voor Eni) en MEC met iVox en Linkman (Best Use of Interactive voor Lacroix).
 
Bij de andere prijzen vermelden we de Gold in Best Media Research die te beurt viel aan  BrandCompass van Sanoma en de Gold in Innovation & Development voor Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds. De titel van Media Advertiser van het jaar gaat naar Valérie Morfitis (media manager, Unilever) en die van Media Personality of the Year is voor Yves Gérard (managing director, RMB). Pebble Media tot slot werd verkozen tot Regie van het jaar (zie hiernaast). Meer info

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier