SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Maxus, mediabureau van het jaar op de AMMA

Vrijdag 22 April 2016


Maxus, mediabureau van het jaar op de AMMA
Het is Maxus, het derde merk van GroupM, dat de titel van Mediabureau van het jaar pakt op de AMMA. Met aan het hoofd Els Thielemans die zopas gepromoot werd tot CEO van het bureau dat ze sinds drie jaar leidt, zag Maxus zijn omzet in een jaar tijd met 45% stijgen tot 40,3 miljoen, dankzij de winst van budgetten als Orangina Schweppes, Infrabel, Air France, Fortuneo, Huawei of Essilor. Naast deze prijs wint Maxus ook een Silver in Best Use of Interactive en een Bronze in Innovation & Development met Xaxis voor Sunweb, alsook een tweede Bronze in Best Creative Media Use, met Duval Guillaume voor Stad Antwerpen.
 
PHD Media van zijn kant wint twee keer Gold, in Social & Earned voor Telenet en in Creative Media Use voor Mora/Medialaan. Bij de mediabureaus zijn de andere Gold voor Havas Media (Best Use of Performance Marketing, voor Hello bank!), ZenithOptimedia (Best Media Strategy voor Eni) en MEC met iVox en Linkman (Best Use of Interactive voor Lacroix).
 
Bij de andere prijzen vermelden we de Gold in Best Media Research die te beurt viel aan  BrandCompass van Sanoma en de Gold in Innovation & Development voor Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds. De titel van Media Advertiser van het jaar gaat naar Valérie Morfitis (media manager, Unilever) en die van Media Personality of the Year is voor Yves Gérard (managing director, RMB). Pebble Media tot slot werd verkozen tot Regie van het jaar (zie hiernaast). Meer info



ARCHIVE / AWARDS

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier