SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Maxus, mediabureau van het jaar op de AMMA

Vrijdag 22 April 2016


Maxus, mediabureau van het jaar op de AMMA
Het is Maxus, het derde merk van GroupM, dat de titel van Mediabureau van het jaar pakt op de AMMA. Met aan het hoofd Els Thielemans die zopas gepromoot werd tot CEO van het bureau dat ze sinds drie jaar leidt, zag Maxus zijn omzet in een jaar tijd met 45% stijgen tot 40,3 miljoen, dankzij de winst van budgetten als Orangina Schweppes, Infrabel, Air France, Fortuneo, Huawei of Essilor. Naast deze prijs wint Maxus ook een Silver in Best Use of Interactive en een Bronze in Innovation & Development met Xaxis voor Sunweb, alsook een tweede Bronze in Best Creative Media Use, met Duval Guillaume voor Stad Antwerpen.
 
PHD Media van zijn kant wint twee keer Gold, in Social & Earned voor Telenet en in Creative Media Use voor Mora/Medialaan. Bij de mediabureaus zijn de andere Gold voor Havas Media (Best Use of Performance Marketing, voor Hello bank!), ZenithOptimedia (Best Media Strategy voor Eni) en MEC met iVox en Linkman (Best Use of Interactive voor Lacroix).
 
Bij de andere prijzen vermelden we de Gold in Best Media Research die te beurt viel aan  BrandCompass van Sanoma en de Gold in Innovation & Development voor Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds. De titel van Media Advertiser van het jaar gaat naar Valérie Morfitis (media manager, Unilever) en die van Media Personality of the Year is voor Yves Gérard (managing director, RMB). Pebble Media tot slot werd verkozen tot Regie van het jaar (zie hiernaast). Meer info



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier