SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Jens Mortier kent zijn President's Award toe aan Peter Bossaert

Vrijdag 5 Juni 2015


Jens Mortier kent zijn President's Award toe aan Peter Bossaert
Dit jaar gaf CCB-voorzitter zijn award aan Peter Bossaert, de CEO van Medialaan.
 
“Te midden van de grote mediaoorlog in Vlaanderen zijn ze daar keihard blijven investeren in sterke content. En in structuren als TV Bastards en Shelter. Zij brachten ons het geniale ‘Wat als…’ en ‘Safety first’. En nog een hele hoop sterk televisiewerk dat de zenders VTM en 2BE credibeler dan ooit maakten. Voeg daarbij Het Nieuws dat Het Journaal het vuur aan de schenen legt. Een strak plan en een strakke strategie, ook op vlak van radio en online. De onlangs gelanceerde Fairtime Award. Elke dag Joke Van de Velde op de radio. En bovendien de beste programmatiefeestjes, dat mag ook eens worden gezegd.”



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier