SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

'Alles kan Better' met kop en schouders

Vrijdag 5 Juni 2015


'Alles kan Better' met kop en schouders
De campagne die dit jaar de meeste Gold mee naar huis krijgt op de CCB Awards, is ‘Alles kan Beter’ van TBWA Brussels voor KBC. De creatie wint meer bepaald Gold in Promo&Activation en in Interactive. Verder zijn de andere beste campagnes van 2014: ‘Uncensored articles made in China’ van mortierbrigade voor Humo (Gold Direct en Integrated), ‘Don’t Google it’ van DDB voor CEBAM (Gold Direct en Interactive) en ‘Google Street View Unpaid Bill’ van BBDO voor JCDecaux (Gold Direct en Promo & Activation).
 
Elf campagnes winnen nog minstens één Gold. De vijf eerste zijn het werk van mortierbrigade dat twee keer Gold krijgt met De Standaard en zijn ‘Taalbijlagen’ (Radio) en ‘Brains’ (Print), een Gold voor Radio 1 met ‘The Peanut Experience’ (Interactive), een Gold voor Humo met ‘Het Mirakel van Humo’ (Integrated) en eentje voor zichzelf met ‘The Spamish Inquisition’ (Craft Self Promo).
 
Twee Gold vallen te beurt aan Bowling: de eerste met ‘Fan Content’ voor Unibet (Press), de tweede met ‘Jaegher 1:1’ voor het gelijknamige fietsmerk (Craft Art Direction - Print).
 
De vijf laatste gouden campagnes van deze editie zijn het werk van evenveel bureaus: ‘The Olympic Museum’s Identity’ van Base Design (Design), ‘Pictos’ van TBWA voor McDo (Outdoor), ‘The Classical Comeback’ van DDB voor B-classic (Internet Film), ‘The third cup’ van BBDO voor DE (Film) en ‘Special Olympics’ van LDV United.
 
Alle gouden campagnes worden in detail besproken in ons dossier dat je hier kunt lezen. 



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier