Fr

MEDIA

Stad Antwerpen investeert in landmarking met Playvertising

Dinsdag 4 November 2025

Stad Antwerpen investeert in landmarking met Playvertising

Stad Antwerpen verwent zichzelf met een nieuw stedelijk icoon, dit in een exclusief partnership met Playvertising. Voor het eerst kunnen merken hun identiteit aanbrengen op DeWaterbus, het populairste openbaar vervoermiddel op de belangrijkste verkeersader van de stad, de Schelde.

Playvertising stipt aan dat traditionele affichage slechts tijdelijk is, en het daarom in samenwerking met DeWaterbus voor landmarking kiest, ofwel het letterlijk verankeren van een merk in het stedelijk landschap, zodat het een volwaardig onderdeel wordt van de cultuur en skyline van Antwerpen.

Met een volledig creatieve aankleding en originele activaties aan boord positioneert DeWaterbus zich als het enige ‘billboard’ dat op de Schelde vaart en het hele jaar door zichtbaar is vanaf beide oevers.

We geven nog mee dat DeWaterbus en de ferrydienst vorig jaar meer dan 2,5 miljoen passagiers vervoerden.

Archief / MEDIA