Fr

TRAINING&BOOKS

MM lanceert Mobility & Automotive Marketing Forum

Dinsdag 21 Oktober 2025

MM lanceert Mobility & Automotive Marketing Forum

Op 24 november presenteert Media Marketing een nieuwe vertical bij The Merode. Die zal gewijd zijn aan mobiliteit en wordt afgetrapt met het Mobility & Automotive Marketing Forum.
 
Het evenement zal een reeks panelgesprekken omvatten rond drie thema’s.
 
Het eerste thema draait om innovatie en brengt onder andere Guillaume Lemercier (Marketing Director, Renault Belux) en Frank van Gool (CEO, Febiac) samen.
 
Het tweede thema onderzoekt hoe internationale strategieën worden hertekend door lokale cultuur, regelgeving en klantverwachtingen, met José Fernandez (CMO, D’Ieteren), Ewoud van der Heyden (Marketing Director, BMW Group BeLux) en Benjamin Sekkai (CMO Director, Stellantis Belux).
 
Het derde thema richt zich op de toekomst van mobiliteit, met Benoît Gilson (CEO, Infrabel), Elke Van den Brandt (Minister van Mobiliteit, Openbare Werken en Verkeersveiligheid van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest) en Georges-Louis Bouchez (voorzitter van de MR).
 
Meer info en inschrijvingen hier.

Archief / TRAINING&BOOKS