Fr

BRANDS

Carrefour viert 25 jaar in België

Woensdag 24 September 2025

Carrefour viert 25 jaar in België

Om zijn 25 jaar aanwezigheid in België in de verf te zetten, lanceert Carrefour, in samenwerking met Publicis Groupe Belgium, een grote feestelijke campagne vol cadeaus, promoties en een originele ludieke actie.

Elke aankoop bij de supermarktketen (en dit tot 27 oktober) kan een prijs opleveren. Klanten die hun Carrefour Bonus Card tonen krijgen een voucher per aankoop van 25 euro in de Hypermarkten en Carrefour Market of per aankoop van 10 euro in Carrefour Express.

Door de QR-code op de voucher te scannen, kunnen klanten meteen hun cadeau ontdekken, dit door virtueel te krassen via de Carrefour-app, op Bonusland.be of gewoon in de winkel. De cadeaus zijn onder meer PS5’s, iPhones, tickets voor pretparken…

Het jubileum van Carrefour wordt nog leuker voor de klanten, en dit via de promoties. Denk aan 1+1, 2+3 of zelfs 1+2 gratis op een grote selectie producten. Ze worden voorgesteld door Prijsbijter, de mascotte van Carrefour.

Publicis zorgde voor een uitgebreide en kleurrijke campagne die geïnspireerd is op alle elementen die bij een verjaardagsfeest horen, zoals confetti en slingers in overvloed. Alle kanalen worden ingezet: tv, radio, online video, affichage (o.a. in de Brandzone Louise), bushokjes, digital en social media. Het doel is het feestelijk gevoel nog meer in de verf te zetten en het gebruik van de Carrefour-app te versterken. Die moet nog meer uitgroeien tot het verbindingspunt tussen Carrefour en haar klanten.

Archief / BRANDS