Fr

BRANDS

Absolut actief in metro en op SoMe

Maandag 22 September 2025

Absolut actief in metro en op SoMe

In het kader van de lancering van de nieuwe Absolut ‘Haring Artist-Edition’ fles heeft Ogilvy Social.Lab het bereik van een recente activatie in de Londense metro uitgebreid naar de digitale kanalen. Tijdens deze actie werd het bekende metrostation Charing Cross tijdelijk omgevormd tot ‘Haring Cross’.

Door in te spelen op het populaire format van straatinterviews bedacht en implementeerde Ogilvy Social.Lab een social-first contentstrategie, met dynamische content die de energie van het evenement naar een digitaal publiek wereldwijd brengt.

Het resulteerde in een video die gepresenteerd werd door de charismatische Cameron Holmes (@camholmess). De video bracht het plezier van kunst op onverwachte plekken over en versterkte zo de centrale boodschap van de campagne: ‘Kunst is voor iedereen’.

De activatie ‘Haring Cross’ kadert binnen de langetermijnmissie van Absolut om kunst toegankelijk te maken. De nieuwe ‘Haring Artist-Edition’ fles wordt in 40 landen op de markt gebracht.

Archief / BRANDS