Fr

BRANDS

Fintro in testmodus

Woensdag 17 September 2025

Fintro in testmodus

Choco ontwikkelde voor Fintro ‘Geloof het of niet. Neem gewoon de proef op de som.’, een imagocampagne die iedereen uitnodigt om zelf de kwaliteit van de klantrelatie van Fintro te ervaren.

De campagne bestaat uit een reeks van drie radiospots van 15 seconden. Ze worden uitgezonden op de grote Franstalige en Nederlandstalige zenders. Elk van de spots belicht een klantvoordeel en eindigt met de call-to-action. De boodschappen worden ook vertaald in video, meer bepaald via een digitale en SoMe-campagne.

Tegelijkertijd voert Fintro ‘Fintro gaat ver, blijft dichtbij’, een bikevertising-campagne in 60 Belgische gemeenten, waar boodschappen die aangepast zijn aan de zone in kwestie worden verspreid. Voorbijgangers werden uitgenodigd om binnen te stappen in hun lokaal kantoor en zelf de test te doen.

Archief / BRANDS